ظرفیت های فضای مجازی به کمک کارآفرینان و رونق تولید آمده است

به گزارش اکسپرس بلاگ، به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا حضور افراد در مکان های خرید با استرس همراه است و برای جلوگیری از اشاعه آن باید افرادجامعه حداقل حضور را در فضاهای فیزیکی داشته باشند، از طرفی فضای مجازی دارای پتانسیل و ظرفیت فراوانی است که می توان از آن در جهت رونق و جهش تولید استفاده کرد.

ظرفیت های فضای مجازی به کمک کارآفرینان و رونق تولید آمده است

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، با حضور عماد تشکری سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان درگاه فروش هلدینگ ایرانیان مال شروع به کار کرد.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به شیوع ویروس کرونا وتغییر و تحولاتی که در کسب و کارها رخ داده است گفت: شاید یکی از مزیت هایویروس کرونا استفاده درست از فضای مجازی برای رونق بخشی به کسب وکارهاباشد. بسیاری از فروشگاه ها برای ادامه حیات خود به فکر چاره افتادند وفعالیت خود را در فضای مجازی گسترش داده و خدمات را از این طریق به مشتریانارائه نمودند.

وی افزود: به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا حضور افراد در مکانهای خرید با استرس همراه است و برای جلوگیری از اشاعه آن باید افرادجامعهحداقل حضور را در فضاهای فیزیکی داشته باشند، از طرفی فضای مجازی دارایپتانسیل و ظرفیت فراوانی است که می توان از آن در جهت رونق و جهش تولیداستفاده کرد.

تشکری خاطرنشان کرد: فروشگاه های اینترنتی می تواند دست واسطه ها و دلال هارا کوتاه کنند و از این طریق علاوه بر این که تولیدکنندگان واقعی محصولاتخود را به فروش می رسانند منافع بیشری از فروش به دست آنها می رسد و همینطور مصرف کنندگان نیز می توانند محصولات را با قیمت کمتری خریداری کنند.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه امروز اقتصاد دنیابه سمت روش های استارتاپی برای توسعه سوق پیدا کرده است تاکید کرد: فضایمجازی بیش از گذشته رونق گرفته و مردم بسیاری از نیازهای خود را از طریقفروشگاه های مجازی تهیه می کنند.

وی با اشاره به جوان بودن جامعه ایرانی و استفاده گسترده از فضای مجازی دربین هموطنان خاطرنشان کرد: یکی از راه هایی که می توان محصولات مشاغلخانگی، صنایع دستی، واحدهای تولیدی کوچک را با کمترین هزینه ای به دست مصرفکننده رساند فضای مجازی است. امروزه بسیاری از کاسبان حاضر هستند از طریقفضای مجازی اجناس خود را به فروش بگذارند از این رو با ورود افراد بهبازاریابی شاهد فروش بیشتر و به تبع آن رونق تولید هستیم.

تشکری تاکید کرد: فضای مجازی می تواند فرصت های شغلی مناسبی رابرای فارغ التحصیلان دانشگاهی به وجود آورد و کسب و کارهای نوین در آیندهنزدیک جای بسیاری از شغل های سنتی را می گیرند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 10575

به "ظرفیت های فضای مجازی به کمک کارآفرینان و رونق تولید آمده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت های فضای مجازی به کمک کارآفرینان و رونق تولید آمده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید