بزرگداشت هفته پژوهش با برگزاری 320 نشست و سخنرانی در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار میشود

به گزارش اکسپرس بلاگ، معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری با برگزاری 320 نشست تخصصی، سخنرانی و کارگاه آموزشی از 15 تا 29 آذر در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می گردد.

بزرگداشت هفته پژوهش با برگزاری 320 نشست و سخنرانی در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار میشود

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، سید جلال دهقانی فیروزآبادی، معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: مراسم بزرگداشت هفته پژوهش سال جاری نیز در راستای تحقق ماموریت کلان پژوهشی مبنی بر شناسایی و پاسخگویی به مسائل و احتیاج های جامعه بر مبنای پایداری توسعه ملی با رویکرد میان رشته ای برنامه ریزی شده است که با مشارکت کلیه دانشکده ها، پژوهشکده ها و قطب های علمی دانشگاه به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی اضافه نمود: با توجه به شرایط ناشی از بیماری کرونا این ویژه برنامه ها با مشارکت اعضای هیئت علمی در فضای مجازی درحال اجرا است.

معاون پژوهشی دانشگاه با اشاره به موضوع دانشگاه علامه طباطبائی در حوزه علوم انسانی و اجتماعی گفت: برگزاری گردهمایی نقش علوم انسانی در پژوهش و فناوری با میزبانی دانشگاه علامه طباطبائی در تاریخ 26 آذر ماه از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: این مراسم با مشارکت وزرات علوم و در روز پژوهش و علوم انسانی با برپایی میزگرد نقش علوم انسانی در رویارویی با بحران ها همراه خواهد بود و شیوه های دانشگاه ها در یاری به حل مسائل کشور، معرفی چهره های ماندگار در حوزه علوم انسانی، معرفی شرکت های دانش بنیان برتر و فعال در حوزه علوم انسانی از برنامه ها و محور های این نشست مجازی است.

وی همچنین به ویژه برنامه داشگاه علامه طباطبائی برای معرفی و تقدیر از پژوهشگران برگزیده اشاره و توضیح داد: به رسم هرساله، ویژه برنامه روز پژوهش با معرفی و تقدیر از برگزیدگان پژوهشی دانشگاه در تاریح 29 آذرماه به صورت مجازی برگزار خواهد شد و طی آن استادان و پژوهشگران برگزیده دانشگاه معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

دهقانی فیروز آبادی از کوشش و همکاری حوزه های مختلف پژوهشی دانشگاه برای برپایی برنامه های سال جاری تقدیر کرد و در سرانجام ضمن دعوت از استادان، پژوهشگران و دانشجویان برای استفاده از این برنامه ها گفت: عنوان و زمان کلیه برنامه دانشکده ها و واحد های پژوهشی در نشانی research.atu.ac.ir قابل دسترس است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 10408

به "بزرگداشت هفته پژوهش با برگزاری 320 نشست و سخنرانی در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار میشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگداشت هفته پژوهش با برگزاری 320 نشست و سخنرانی در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار میشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید