بازگشایی آکادمی های زبان و علمی در کرمانشاه

به گزارش اکسپرس بلاگ، خبرنگاران/کرمانشاه رئیس اداره مشارکت های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: آکادمی های زبان و علمی زیر نظر آموزش و پرورش در استان بازگشایی شده اند.

بازگشایی آکادمی های زبان و علمی در کرمانشاه

روح الله اعظمی در گفت و گو با خبرنگاران، با بیان اینکه مجوز بازگشایی آکادمی های زبان و علمی را از ستاد کرونای استان گرفته ایم، گفت: این آکادمی ها بعد از وقفه چند ماهه به دلیل شیوع کرونا، با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی فعالیت خود را از اول همین هفته شروع نموده اند.

وی ادامه داد: پیش بینی های لازم جهت حفظ سلامت دانش آموزان و کارکنان مراکز علمی و زبان از جمله ضدعفونی کردن محیط آکادمی ها، تامین مواد شوینده و ضدعفونی نماینده به اندازه کافی، ایجاد فاصله گذاری اجتماعی در محل کلاس ها و یا سایر فضاهای فیزیکی، ارائه آموزش های لازم به مربیان، کارکنان و دانش آموزان جهت رعایت مسائل بهداشتی و سایر موارد مورد احتیاج انجام شده است.

رئیس اداره مشارکت های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با تاکید بر ضرورت تهویه مناسب فضاهای فیزیکی، تجهیز سیستم های آبخوری، سرویس های بهداشتی به مواد شوینده مناسب در این آکادمی ها، گفت: چینش جایگاه ها با رعایت فاصله 1.8 تا 2 متر انجام و حداکثر 50 درصد ظرفیت هر کلاس پذیرش خواهد شد.

وی افزود: استفاده از وسایل حفاظت فردی مانند دستکش و ماسک برای کارکنان و مربیان الزامی است و توصیه می گردد دانش آموزان نیز حتما از وسایل شخصی و ماسک استفاده نمایند.

اعظمی با بیان اینکه به آکادمی های زبان و علمی تاکید شده تا به طور مرتب نسبت به ضدعفونی و گندزایی اماکن خود اقدام نمایند، گفت: از مربیان این آکادمی ها و خانواده ها می خواهیم تا از این موسسات بخواهند تا کلاس ها را با رعایت پروتکل های بهداشتی برقرار نمایند.

به گفته این مسئول استان کرمانشاه هم اکنون 518 آکادمی زبان و علمی دارد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 6854

به "بازگشایی آکادمی های زبان و علمی در کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی آکادمی های زبان و علمی در کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید