350 راهدار در جاده های مازندران مستقر هستند

به گزارش اکسپرس بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان مازندران مطرح کرد : با توجه به کاهش دما و وجود توده هوای سرد در استان در طول روزهای آینده ، راهداران این اداره کل با استقرار در مناطق برفگیر و کوهستانی ، آمادگی کامل برای اجرای عملیات برفروبی و ایمن سازی جاده های کوهستانی را دارند.

350 راهدار در جاده های مازندران مستقر هستند

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درساری،به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ، مهندس عباسعلی نجفی ضمن اعلام این مطلب گفت : این اداره کل به منظور حفظ ایمنی جاده ها و تردد روان وسایل نقلیه و جلوگیری از بروز سوانح رانندگی با کلیه امکانات و اکیپ های راهداری خود آمادگی کامل برای عملیات راهداری را دارد.

وی گفت:درحال حاضر33 اکیپ راهداری درقالب 250 ماشین و 350 راهدار در محورهای مواصلاتی استان مستقر هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران استان طول محورهای برفگیر مازندران را 3700 کیلومتر اعلام و بیان کرد: در حال حاضر 22 راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان مجهز و آماده سرویس دهی به مسافران و در راه ماندگان است.

مهندس نجفی ضمن اشاره به این مطلب که در حال حاضر تمامی محورهای اصلی و شریانی استان باز و تردد در آنها برقرار است ، خاطر نشان ساخت: با توجه به کاهش دما و بارش برف در سطح محورهای کوهستانی به کلیه رانندگانی که قصد تردد از محورهای کوهستانی را دارند توصیه می گردد ضمن رعایت قوانین و مقرارت ، تجهیزات و امکانات ایمنی از جمله زنجیر چرخ را همراه داشته باشند.

لازم به ذکر است :مسافرین و رانندگان محترم می توانند جهت کسب اطلاعات از آمار و ارقام تردد در محورهای استان و کشور همچنین آگاهی از آخرین شرایط راهها و انسدادها یا محدودیت های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.141.ir مراجعه کرده و یا با تلفن گویای 141 تماس حاصل فرمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 12078

به "350 راهدار در جاده های مازندران مستقر هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "350 راهدار در جاده های مازندران مستقر هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید