یلوه: می خواهیم تا آخر وقت امروز مطالبات برانکو را واریز کنیم، برنامه باشگاه حفظ بازیکنان فعلی است

به گزارش اکسپرس بلاگ، معاون مالی باشگاه پرسپولیس تاکید نمود که باشگاه به دنبال آن است تا آخر وقت امروز به جامانده مطالبات برانکو را تهیه و واریز کند.

یلوه: می خواهیم تا آخر وقت امروز مطالبات برانکو را واریز کنیم، برنامه باشگاه حفظ بازیکنان فعلی است

به گزارش خبرنگاران، رضا یلوه معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در گفت وگو با برنامه در انتهای الوند در خصوص شرایط پرداخت مطالبات برانکو گفت: در خصوص پرداخت به برانکو، نامه نگاری هایی باید انجام شود. ما در حال پیگیری هستیم و امیدواریم امروز تا آخر وقت بتوانیم منابع اقتصادی را تأمین نموده و بلافاصله به وسیله بانک مرکزی به ارز تبدیل و در اختیار آقای برانکو قرار دهیم. من همین صبح امروز به اتفاق آقای جلیلوند مدیرعامل شرکت آتیه داده پرداز، جلساتی را برگزار کردیم که بتوانیم کار را هر چه سریع تر پیش ببریم.

وی در خصوص 55 میلیارد طلبی که رسول پناه قبلاً به آن اشاره نموده بودند، توضیح داد: این مربوط به تعهدات آینده شرکت آتیه است و شامل حال شرکت نمی نماید. این شرکت تا به امروز تمام تعهداتشان را انجام داده و ما طلبی نداریم. منظور رسول پناه تعهدات آینده بود که ما قصد داشتیم بدانیم که آیا می توانیم این تعهدات را زودتر از کارگزار تحویل بگیریم یا خیر. برای فصل بعد نیز راهکارهایی را با ایشان پیش بینی نموده ایم و امیدواریم نتایج لازم کسب شود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

یلوه ادامه داد: در چند روز اخیر حواشی پیرامون بازیکنان این تیم نیز در فضای مجازی پخش شده، اما ما تا به امروز تمامی تعهداتمان را انجام داده ایم و امروز نیز بشار به ایران بازمی شود و با رسول پناه صحبت می نماید. من با مدیر برنامه ایرانی و خارجی او نیز صحبت کردم. بشار هنوز قرارداد دارد و اگر بخواهد بدون دریافت رضایت از ما به تیم قطری بپیوندد برای آن تیم محکومیت به همراه خواهد داشت. پرداختی آقای نادری نیز در حال اجرا است. در چند هفته اخیر چندین سفر برایشان پیش آمده که این موضوع راکمی به تأخیر انداخته است.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس اضافه نمود: در خصوص تمدید قرارداد شجاع خلیل زاده هم هیچ نگرانی وجود نخواهد داشت. بعد از اردوی تیم ملی نیز خود هیئت مدیره با شجاع خلیل زاده صحبت خواهد نمود، برنامه ما در واقع حفظ بازیکنان فعلی تیم هست و امیدواریم مسئله ای پیش نیاید. در حال حاضر تمرکز بر روی مطالبات برانکو است و فرصت نشده با آقای یحیی صحبت کنیم ولی درصورتی که پنجره جابجایی باز شود قصد تقویت تیم را داریم.

وی گفت: ما قرارداد خوبی با بانک گردشگری داریم که دو بخش دارد: یک اسپانسرینگ و دیگری کارت هواداری. انشالله تا هفته آینده کارت هواداری و خدمات آن را معرفی و آغاز می کنیم و تعهداتمان را نسبت به یکدیگر اجرا خواهیم کرد. البته تا به امروز فقط کارگزار و شرکت آتیه داده پرداز و بانک گردشگری بوده اند که مبالغ موردنیاز باشگاه را در اختیار ما قرار دادند.

یلوه درباره 17 میلیون تومان خرید انصاری فرد، مدیرعامل پیشین پرسپولیس مطرح کرد: قبلاً روی این قضیه توضیحات کافی داده شده و اگر هم خریدی برای مدیرعامل انجام شده مبلغ از حقوق و مزایای ایشان کسر شده است.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس درباره فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما برای AFC نامه و درخواست میزبانی داده ایم؛ اما با توجه به اینکه قطر چندین ماه است که میزبانی غرب و شرق را برعهده گرفته، بعید است با میزبانی ما موافقت شود. پیش بینی ما این است که این فینال احتمالاً در خود قطر انجام شود.

برنامه در انتهای الوند به تهیه کنندگی امیرحسین آذر، کارگردانی مسعود مرعشی و با اجرای نجمه جودکی، حامد مهربانی و مجید یحیایی از حدود ساعت 7:20 صبح از شنبه تا چهارشنبه روی آنتن شبکه دو سیما می رود.

upst.ir: مجله ستاره: اخبار و حواشی ستاره های سینما، فوتبال و استارتاپ ها

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 8492

به "یلوه: می خواهیم تا آخر وقت امروز مطالبات برانکو را واریز کنیم، برنامه باشگاه حفظ بازیکنان فعلی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یلوه: می خواهیم تا آخر وقت امروز مطالبات برانکو را واریز کنیم، برنامه باشگاه حفظ بازیکنان فعلی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید