کارگردان سریال حکایت های کمال بخاطر کرونا راهی بیمارستان شد

به گزارش اکسپرس بلاگ، تسنیم/ محسن شایان فر تهیه کننده سریال حکایت های کمال از ابتلای قدرت الله صلح میرزایی به کرونا و بستری شدن او در بیمارستان اطلاع داد.

کارگردان سریال حکایت های کمال بخاطر کرونا راهی بیمارستان شد

محسن شایان فر تهیه کننده قدیمی سینما و تلویزیون که چندی پیش سریال حکایت های کمال را روی آنتن داشت، از بستری شدن قدرت الله صلح میرزایی در بیمارستان اطلاع داد.

او به ابتلای این کارگردان به بیماری کرونا، اشاره نمود و گفت: بیمارستان نیاکان بستری شده و در بخش اورژانس تحت مراقبت واقع شده است. گفته می گردد دو سه روز دیر مراجعه نموده و امیدوارم با دعای همکاران و مردم علاقه مند به کارهای این کارگردان تلاشگر عرصه سینما و تلویزیون، زودتر از بستر بیماری رهایی پیدا کند.

قدرت الله صلح میرزایی آثاری همچون سریال تلویزیونی حکایت های کمال و پنجره و فیلم سینمایی دلداده و زندگی شیرین کارگردانی نموده است. هنرمندی که کار حرفه ای اش را سال 1373 با فیلم حامی در سینما شروع کرد؛ گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدی اش مانند سریال پنجره، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای قدرت الله صلح میرزایی محسوب می گردد و همکاری با هنرمندانی همچون محمود دینی، امین حیایی، محمد بانکی و منوچهر حامدی را تجربه کرد.

با اینکه قدرت الله صلح میرزایی را بیشتر بعنوان کارگردان می شناسیم، اما در حرفه های دیگر نیز فعال بوده است. قدرت الله صلح میرزایی علاوه بر کارگردان به عنوان نویسنده و تهیه کننده نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهمترین آثار قدرت الله صلح میرزایی در حرفه نویسنده، فیلم دلداده، زندگی شیرین، شاخه گلی برای عروس، بی تو تنهایم، تهاجم، حامی، شاهین طلایی و حسنک است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: همگردی
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 11949

به "کارگردان سریال حکایت های کمال بخاطر کرونا راهی بیمارستان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگردان سریال حکایت های کمال بخاطر کرونا راهی بیمارستان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید