کاخ سفید در حال چیدمان دولت دوم ترامپ است!

به گزارش اکسپرس بلاگ، همزمان با ادعای وزیر خارجه آمریکا مبنی بر این که فرایند انتقال به دور دوم ریاست جمهوری ترامپ به زودی هموار خواهد شد، منابع آگاه از ادامه اقدامات کاخ سفید برای چیدمان دولت بعدی وی خبر می دهند.

کاخ سفید در حال چیدمان دولت دوم ترامپ است!

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، به نقل از یورو نیوز، مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا با تکرار ادعای پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر گفت که پس از شمارش کامل آرای قانونی، فرایند انتقال به دور دوم ریاست جمهوری دونالد ترامپ هموار خواهد شد.

همزمان با ادعای وزیر خارجه آمریکا مبنی بر اینکه فرایند انتقال به دور دوم ریاست جمهوری ترامپ به زودی هموار خواهد شد، منابع آگاه از ادامه اقدامات کاخ سفید برای چیدمان دولت بعدی وی خبر می دهند.

بر اساس این گزارش؛ دفتر کارکنان ریاست جمهوری در کاخ سفید همچنان در حال بررسی صلاحیت و توانمندی نامزدها برای فرصت های شغلی موجود در دولت فدرال به ریاست ترامپ هستند.

روزنامه واشنگتن پست نیز گزارش داده که دفتر بودجه کاخ سفید به نمایندگی های فدرال در سراسر ایالات متحده دستور داده که به اقدام های خود برای تهیه و ارسال پیشنهاد بودجه دولت برای سال مالی 2021 ادامه دهند.

ترامپ روز دوشنبه نیز با برکناری مارک اسپر از سمت وزارت دفاع و انتصاب کریستوفر میلر به سرپرستی این وزارتخانه، تغییرات گسترده خود در رهبری پنتاگون را آغاز کرده است. تغییر در رهبری پنتاگون نیز بر نگرانی ها را درباره انتقال آرام و منظم قدرت از دونالد ترامپ به جو بایدن، افزایش داده است.

ترامپ و ستاد انتخاباتی و تیم وکلای او همچنان از پذیرش پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری سر باز می زنند و با به راه انداختن چالش حقوقی و طرح ادعای تقلب در شمارش آرا همچنان سعی در تغییر نتیجه انتخابات دارند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 9555

به "کاخ سفید در حال چیدمان دولت دوم ترامپ است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاخ سفید در حال چیدمان دولت دوم ترامپ است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید