پاکدل: رشته ای مانند هندبال خالی از اشتباهات داوری نیست، کیفیت مسابقات خوب بود

به گزارش اکسپرس بلاگ، رئیس فدراسیون هندبال گفت: همانطور که مربی و بازیکن ممکن است ده ها و صدها اشتباه داشته باشند، داوران نیز مستثنی نیستند.

پاکدل: رشته ای مانند هندبال خالی از اشتباهات داوری نیست، کیفیت مسابقات خوب بود

علیرضا پاکدل در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد برگزاری دور دوم لیگ برتر هندبال مردان و سطح این لیگ گفت: یک اتفاق جدید را در لیگ شاهد بودیم که بخشی آن به دلیل شیوع کرونا و شرایطی بود که این بیماری ایجاد کرد و لیگ متمرکز بود و بخش بعدی نیز به حال و هوای لیگ و بحث کیفیت و پخش زنده آن برمی گردد.

وی در ادامه اضافه نمود: در این فصل پخش روزانه مسابقات را داشتیم و بهترین بازی های لیگ پخش شد و رضایت جامعه هندبال برآورده شد و بعد از مدت ها هندبال به صورت مداوم کنار سایر رشته های توپی در تلویزیون نهاده شد.

رئیس فدراسیون هندبال با اشاره به حضور جوانان در لیگ گفت: در این فصل بازیکنان جوانی در لیگ شرکت کردند و همه باعث شد کیفیت خوب باشد.

وی گفت: خوشبختانه با وجود مشکلاتی که کرونا ایجاد نموده بود، کوشش من و همکارانم به نتیجه رسید و با یاری نماینده فدراسیون پزشکی- ورزشی پروتکل ها به بهترین شکل رعایت شد و تیم ها دو مرحله در شهر های خود و یک مرحله در ورود به تهران تست کرونا دادند.

پاکدل در مورد بعضی اعتراضات به داوری در لیگ برتر، گفت: همانطور که مربی و بازیکن ممکن است ده ها و صدها اشتباه داشته باشند، داوران نیز مستثنی نیستند. متاسفانه مربیان روی اشتباه خود و بازیکنان سرپوش می گذارند و به داوری می چسبند. در هندبال و سایر رشته ها هم همین اشتباهات در داوری دیده می گردد چون داوران باید در یک ثانیه تصمیم بگیرند. رشته ای مانند هندبال خالی از اشتباهات داوری نیست ولی مطمئنا تا این مرحله در هیچ یک از بازی ها داوری در نتیجه تاثیر نداشته است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اعتراض کتبی از داوری به کمیته فنی ارسال شده است، توضیح داد: هر کس اعتراضی دارد باید کتبا اعلام کند و فیلم ها آنالیز می گردد. من تاکید داشتم فیلم ها دیده گردد و اگر داوری اشتباهات زیادی داشت با آن برخورد لازم انجام گردد.

وی در مورد زمان برگزاری دور برگشت سی و سومین دوره لیگ برتر هندبال گفت: دور بعد احتمالا از دهه دوم آذر ماه برگزار می گردد و تاریخ دقیق آن به زودی اعلام می گردد.

رئیس فدراسیون هندبال در مورد زمان شروع دور دوم لیگ برتر هندبال بانوان یادآوری کرد: از تیم های بانوان چند تیم تقاضا داشتند دور دوم با تاخیر شروع گردد و خودمان هم این موضوعات را آنالیز کردیم و در نهایت شروع دور دوم به تعویق افتاد و در نهایت زمان شروع دور دوم لیگ بانوان از 9 آذر خواهد بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی در پاسخ به این سوال که آیا با شرایط فعلی امکان تغییر و یا تعویق در لیگ های برتر وجود دارد، گفت: ما برای سال 99 از قبل برنامه ریزی داشتیم اما به دلیل شیوع ویروس کرونا سه چهار مرحله تغییر در برنامه ها داشتیم. شروع لیگ های هندبال و پروتکل های ارائه شده نیز با هماهنگی ستاد مبارزه با کرونا در ورزش و وزارت ورزش و جوانان تایید شد. ما تا انتها سال چند ماه فرصت داریم و تابع تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا و وزارت ورزش هستیم. تا امروز هیچ مصوبه ای برای عدم برگزاری و تعویق لیگ ها ابلاغ نشده و ما هم برنامه ها را سر موعد برگزار می کنیم.

پاکدل درباره اردوی تیم هندبال جوانان یادآوری کرد: اردوی تیم جوانان از روز گذشته در اصفهان و اردوی تیم ساحلی نوجوانان از روز گذشته در کرمان شروع شده است. همه بازیکنان قبل از ورود تست pcr دادند و به طور کامل برای اردوها در قرنطینه هستندو فقط از خوابگاه به سالن می فرایند و دوباره به خوابگاه برمی گردند. رعایت این موضوعات هم به صورت جدی به سرمربیان و سرپرستان تیم ها ابلاغ شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 9744

به "پاکدل: رشته ای مانند هندبال خالی از اشتباهات داوری نیست، کیفیت مسابقات خوب بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاکدل: رشته ای مانند هندبال خالی از اشتباهات داوری نیست، کیفیت مسابقات خوب بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید