پالسی نو ، بیمارستانی در دست شما

به گزارش اکسپرس بلاگ، اگر احساس تب، مریضی یا دردی ناگهانی داشته باشید، چه می کنید؟ احتمالا نشانه های بیماری تان را گوگل می کنید و بعد از بالا و پایین کردن صفحات جست وجو، نگران می شوید.

پالسی نو ، بیمارستانی در دست شما

احتمالا خواهید فهمید که به ویزیت پزشک احتیاج دارید یا باید آزمایش دهید، ولی در شرایط فعلی همه گیری کرونا نگران مطب های شلوغ، معطلی های طولانی، دریافت مرخصی، ترافیک، پیدا کردن جای پارک و ... خواهید شد.

اینجاست که استفاده از خدمات آنلاین پزشکی می تواند نگرانی های شما را با پرداخت هزینه کمتر، بدون احتیاج به دریافت مرخصی و با کاهش ریسک ابتلا به عفونت های جدید در محیط بیمارستانی و آزمایشگاهی رفع کند.

ورود فناوری به حوزه خدمات پزشکی، کیفیت مراقبت های بهداشتی و سلامتی را بهبود می بخشد و آنها را در دسترس افراد بیشتری قرار می دهد.

همین طور فرصت مراقبت های کارآمدتر، باهماهنگی بهتر و نزدیک تر به خانه را فراهم می نماید. شرکت خلاق و نوآوری پالسی نو با فراهم سازی بستری کامل و پیشرفته، در پی آن است که بیماران بتوانند بهترین، ارزان ترین و راحت ترین خدمات پزشکی مورداحتیاجشان را پیدا نمایند و دغدغه ای جز سلامت شان نداشته باشند.

در مراکز تصویربرداری، زمانی که افراد برای رزرو وقت ام آرآی تماس می گیرند، از آنها خواسته می گردد تا عکس نسخه خود را برای بخش پذیرش ارسال نمایند زیرا مدت زمان لازم برای ام آرآی مغز یا گردن یا مچ دست متفاوت است و قسمت پذیرش براساس نسخه و دستور پزشک، به افراد نوبت می دهد.

پیمان شادیان، بنیان گذار پالسی نو درباره ایده شکل گیری این پلتفرم برای جام جم تعریف می نماید: من تا سال98 و قبل از تولد پالسی نو، مدیر یکی از مراکز عظیم تصویربرداری بودم و در آنجا افراد نسخه خود را با پیغام رسان تلگرام برای مرکز ما ارسال می کردند. با فیلترشدن تلگرام تمام نظم مرکز ما به هم ریخت؛ زیرا نوبت دهی بر اساس صحبت بیماران و نه با مشاهده نسخه پزشک صورت می پذیرفت.از همین جا بود که ایده وجود سامانه ای به شکل وب سایت و اپلیکیشن برای ارتباط بین بیماران و مراکز تصویربرداری به ذهنم رسید و پالسی نو به دنیا آمد.

وی درادامه می افزاید: پالسی نو کم کم با سرمایه گذاری و حمایت هولدینگ آفرینش پر و بال گرفت و با اضافه شدن دیگر خدمات پزشکی، از مهر 98 به طور رسمی کار خود را آغاز کرد.

خدمات پزشکی و درمانی پالسی نو

خرید و تحویل دارو در منزل: اگر حوصله ندارید نسخه به دست در ترافیک و شرایط همه گیری کرونا، از داروخانه ای به داروخانه ای دیگر دنبال دارو خود باشید، همین حالا کیوآر کد پایین صفحه را با دوربین گوشی اسکن کنید تا پالسی نو، نسخه تان را تهیه کند.

برای تهیه نسخه با پالسی نو، از آن عکس بگیرید و در پلتفرم پالسی نو بارگذاری کنید. درخواست شما برای تمام داروخانه های عضو این سامانه ارسال می گردد و می توانید داروخانه هایی که داروی شما را دارند، به همراه قیمت مشاهده کنید.

سپس با انتخاب داروخانه موردنظر و پرداخت از درگاه امن پالسی نو، منتظر رسیدن پیک باشید. هزینه ارسال به تمام نقاط تهران رایگان است و برای نسخه های کمتر از 200هزار تومان، فقط هزینه اندک بسته بندی را پرداخت خواهید کرد. به یاد داشته باشید که نسخه خود را به پیک بدهید تا به داروخانه تحویل دهد.

تعویض اینترنتی دفترچه بیمه: با پالسی نو دیگر دغدغه ترافیک، مرخصی و رفت وآمد از اتاقی به اتاق دیگر کارگزاری های بیمه را نداشته باشید. در قسمت بیمه مشخصات، کد ملی، زمان و آدرس خود را برای تعویض دفترچه بیمه ثبت کنید و بقیه کارها را به پالسی نو بسپارید.

رزرو اینترنتی نوبت تصویربرداری: همه مراکز تصویربرداری خدمات بیهوشی برای کسانی که از فضای بسته ترس دارند یا برای افراد با وزن بالای 100کیلوگرم ارائه نمی دهند یا شبانه روزی نیستند. در پالسی نو می توانید مراکز ارائه دهنده این خدمات را بسته به شرایط خود پیدا کنید. پالسی نو تنها ارائه دهنده خدمات اینترنتی تصویربرداری در کشور است.

خدمات در منزل

تزریقات در منزل: دیگر برای یک تزریق ساده در درمانگاه های شلوغ منتظر تخت خالی نمانید. با پالسی نو در کمترین زمان و هزینه کمتر درمنزل تزریقات خود را انجام دهید.

پرستار در منزل: برای مراقبت از فرزندان، سالمندان و افراد بیمار می توانید از پالسی نو درخواست پرستار حرفه ای آقا یا خانم به شکل پاره وقت و تمام وقت داشته باشید.

فیزیوتراپی در منزل: با درخواست فیزیوتراپی درمنزل خدماتی همچون توان بخشی، کاردرمانی، گفتاردرمانی، ویزیت در منزل و… را در محل سکونت خود، بدون احتیاج مراجعه به مراکز درمانی دریافت کنید.

آزمایش در منزل: درحال حاضر 50آزمایشگاه عضو پالسی نو هستند. می توانید نسخه آزمایش کرونا، خون، چکاپ و ... پزشک خود را در سامانه پالسی نو بارگذاری کنید. درخواست شما برای تمام آزمایشگاه ها ارسال می گردد و می توانید براساس هزینه با احتساب بیمه و فاصله جغرافیایی آزمایشگاه موردنظرتان را انتخاب کنید تا نیروهای آنها با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برای انجام آزماش به محل شما مراجعه نمایند. درضمن نتیجه آزمایش رایگان برایتان ارسال خواهد شد و برای آزمایش ها بیشتر از 300هزار تومان هزینه ایاب وذهاب محاسبه نمی گردد.

سونوگرافی و رادیولوژی در منزل: در این دو بخش، تصویربرداری در منزل را افراد متخصص و با دستگاه های قابل حمل و باکیفیت بالا انجام می دهند. گرچه سونوگرافی های تخصصی و گراف های رنگی را نمی توان درمنزل و با این دستگاه ها انجام داد، ولی به طور تقریبی 60تا70درصد دیگر درخواست ها را در خانه، به راحتی و در کوتاه ترین زمان می توان انجام داد.

پزشک متخصص در منزل: درصورت احتیاج به پزشک متخصص قلب وعروق، داخلی، گوش و حلق و بینی، ارتوپدی و اطفال، پزشک عمومی، روان شناس و روان پزشک، می توانید درخواست خود را ثبت کنید. پالسی نو کوشش می نماید در نزدیک ترین بازه زمانی ممکن وقت ویزیت شما را در خانه هماهنگ کند.

تجهیزات پزشکی در منزل: پالسی نو می تواند تجهیزات آی سی یو و سی سی یو، مانیتورهای پزشکی، کپسول و دستگاه های اکسیژن ساز و هولترهای پزشکی از یک روز تا یک ماه را دراختیار کاربران قرار دهد.

چشم انداز پالسی نو

بنیان گذار این شرکت، درباره ادامه نقشه راه پالسی نو به جام جم می گوید: ما دو جهت توسعه عرضی و طولی را برای پالسی نو در نظر گرفته ایم. در توسعه عرضی، تمرکز ما روی توسعه اپلیکیشن و وبسایت و افزودن دیگر خدمات درمانی است. در بخش توسعه طولی، ازنظر جغرافیایی امیدواریم خدماتمان را در مراکز دیگر استان های عظیم مانند اصفهان، تبریز، شیراز، کرج و مشهد نیز در سال جدید ارائه کنیم.

شادیان در ادامه می افزاید: پالسی نو در جهت تبدیل به یک سوپراپلیکیشن است تا از زمان آغاز بیماری، دریافت نوبت و مراجعه به پزشک، تهیه نسخه و اجرای آزمایش های لازم در کنار افراد باشد. ما تقریبا 70درصد این جهت را طی نموده ایم و با اضافه شدن مشاوره آنلاین و امکان دریافت نوبت پزشکی، می توانیم به بازیگر اصلی در حوزه درمان و پزشکی کشور تبدیل شویم.

ریحانه رادی - نشان ایرانی 2 / روزنامه خبرنگاران

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 12293

به "پالسی نو ، بیمارستانی در دست شما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پالسی نو ، بیمارستانی در دست شما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید