پارکی که انسان را فلج می کند!

به گزارش اکسپرس بلاگ، پارک ملی مادیدی یکی از آخرین مکان های روی کره زمین است که توسط تمدن انسانی دست نخورده باقی مانده است.

پارکی که انسان را فلج می کند!

این دنیا سراسر پر از زیبایی، عظمت و زرق و برق های طبیعی است. درصورتی که شما در یک منطقه پر جمعیت زندگی می کنید احیانا به این فکر کرده اید تا به جنگل سفر کرده و در راستا شما هیچ چیز اذیت نماینده ای وجود نخواهد داشت. اغلب مردم دوست دارند که به دامان طبیعت رفته و با پیاده روی، قایق رانی در رودخانه یا کمپینگ از محیط پیرامون خود لذت ببرند. یکی از این مکان هایی که می توانید سفر کنید پارک ملی مادیدی است ولی هنوز هیچ تضمینی وجود ندارد که شما در این محل به طور کامل در امان باشید. با خبرنگاران همراه باشید تا بیشتر درباره این مکان بخوانید.

پارک ملی مادیدی کجاست؟

پارک ملی مادیدی یک پارک ملی در حوضه رودخانه آمازون فوقانی در بولیوی است. در سال 1995 تاسیس شده است، مساحت آن 18958 کیلومتر مربع است، و همراه با منطقه های حفاظت شده در نزدیکی Manuripi- Heath، Apolobamba، و ذخیره گاه زیست Manu است، پارک ملی مادیدی قسمتی از بزرگ ترین منطقه های حفاظت شده دنیا است.

پارک ملی مادیدی یکی از آخرین اماکن روی کره زمین است که توسط تمدن انسانی دست نخورده باقی مانده است. به همین علت بسیاری از گیاه شناسان و دانشمندان تمایل دارند تا در خصوص گونه های متنوع گیاهی و جانوری که در این منطقه زندگی می نمایند مطالعه نمایند. اینجا دارای منظره ای فوق العاده است البته که یک چیزی وجود دارد که مانع از لذت بردن شما از دیدن منظره شده و سبب می شود تا این پارک را به عنوان عجایب وحشتناک طبیعی بشناسند.

گونه های جانوری موجود در این پارک

می توان گفت که تقریباً هر آنچه به صورت طبیعی در این پارک واقع شده است سمی است. گیاهان و حشرات در این پارک ملی بطور یکسان قابلیت فلج کردن و حتی کشتن انسان را دارند به همین علت است که بسیاری از بازدیدنمایندگان تنها می توانند به عنوان بخشی از یک تور برنامه ریزی شده از این پارک ملی بازدید نمایند. حتی هنوز هیچ تضمینی وجود ندارد که شما در این محل به صورت کامل در امان باشید.

پارک ملی مادیدی به عنوان یکی از پارک های متنوع بیولوژیکی شناخته شده است. امکان دارد گردشگران در مادیدی پلنگ خالدار گریزان، سمور غول پیکر ، میمون تی تی، نوعی از میمون که در هیج کجا از دنیا یافت نمی شود را پیدا نمایند. همچنین بیش از 11 درصد از 9000 گونه پرندگان را می توانید در این پارک ببینید.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با عجایب دیدنی ایران، دره شیرز؛ سرزمین عجایب ایران را مطالعه کنید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: پیام دلتا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 9641

به "پارکی که انسان را فلج می کند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارکی که انسان را فلج می کند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید