وزنه برداری نوجوانان جهان ، غزاله حسینی در دو ضرب برنز گرفت

به گزارش اکسپرس بلاگ، سیده غزاله حسینی در حرکت دوضرب رقابت های دسته 59 کیلوگرم مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان جهان صاحب مدال برنز جهان شد.

وزنه برداری نوجوانان جهان ، غزاله حسینی در دو ضرب برنز گرفت

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم دختران ایران امروز (جمعه) در رقابت های دسته 59 کیلوگرم مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان جهان در عربستان، دو نماینده داشت که هر دو عملکرد نسبتاً خوبی در حرکت یک ضرب داشتند. فاطمه کشاورز در یک ضرب پیروز به مهار وزنه های 65، 72 و 76 کیلوگرمی شد و در جایگاه چهارم قرار گرفت و سیده غزاله حسینی هم وزنه های 65، 71 و 74 کیلوگرم را بالای سر برد و ششم شد.

در دوضرب، سیده غزاله حسینی در حرکت اول پیروز به مهار وزنه 82 کیلوگرم شد، اما در حرکت دوم وزنه 91 کیلوگرم را انداخت. او در حرکت سومش پیروز به مهار وزنه 94 کیلوگرمی شده و با همین رکورد، مدال برنز دوضرب را به خود اختصاص داد. او در مجموع با رکورد 168 کیلوگرم چهارم شد. این اولین مدال وزنه برداری دختران ایران در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان است.

همچنین فاطمه کشاورز کار خود را در دوضرب با وزنه 86 کیلوگرم شروع کرد که پیروز به مهار این وزنه شد، اما در حرکت دوم و سوم وزنه 93 کیلوگرم را انداخت تا کارش با همان 86 کیلوگرم در دوضرب و نام هفتمی تمام شود. او با رکورد 162 کیلوگرم در مجموع هم در جایگاه ششمی قرار گرفت.

وزنه بردار کلمبیا در این دسته با رکورد 181 کیلوگرم قهرمان شد و دو وزنه بردار تایلند با مهار وزنه های 180 و 170 کیلوگرمی دوم و سوم شدند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 17669

به "وزنه برداری نوجوانان جهان ، غزاله حسینی در دو ضرب برنز گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزنه برداری نوجوانان جهان ، غزاله حسینی در دو ضرب برنز گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید