هکرها به دایرکت 36 نفر دسترسی پیدا کردند

به گزارش اکسپرس بلاگ، توئیتر تایید نموده در جریان حمله هکری اخیر به حساب های صدها چهره معروف در این شبکه اجتماعی، هکرها توانسته اند به دایرکت 36 نفر دسترسی یابند که یکی از آنها مقامی سیاسی در هلند بوده است.

هکرها به دایرکت 36 نفر دسترسی پیدا کردند

به گزارش خبرگزاری مالی ایران،هکرهایی که هفته قبل با هک کردن حساب های صدها چهره و شرکت مشهور در توئیتر توانسته بودند پیغام هایی برای سرقترمزارزمنتشر نمایند بهدایرکت36 نفر دسترسی یافتند که یکی از آنها یک چهره سیاسی مشهور در هلند بوده است. اما آنها نتوانسته اند بهدایرکتهیچ مقام سیاسی فعلی یا سابق آمریکایی دسترسی یابند.

پیش از این برآورد هایی در خصوص دسترسی هکرها بهدایرکت هایباراک اوباما و جوبایدنکه حساب هایشان در جریان حمله اخیر هک شده بود، منتشر شده بود. اما توئیتر در بیانیه خود اعلام نموده از 130 حساب مورد حمله قرار گرفته، مهاجمان تنها بهدایرکت های36 حساب دسترسی یافته اند که تنها یکی از آنها مقامی سیاسی با ملیت هلندی بوده و سایر این افراد در عرصه سیاست فعالیت ندارند.

توئیتر تصریح نموده تا به امروز هیچ نشانه ای وجود ندارد دال بر اینکهدایرکتهیچ مقام سیاسی فعلی یا سابق در آمریکا در حملههکریاخیر هک شده باشد. منابع نزدیک به توئیتر در روزهای اخیر مدعی شده بودنددایرکتگیرتویلدرزرهبر حزب سیاسی آزادی هلند توسط هکرها هک شده و بیانیه جدید توئیتر نیز عملاً این مساله را تأیید می نماید.

از جمله افراد مشهور دیگری که حساب هایشان در جریان این حمله به توئیتر هک شد می توان به باراک اوباما،جوبایدن،الونماسک و بیل گیتس اشاره نمود. البته بیانیه توئیتر نشان می دهد هکرها تنها توانسته اند به قابلیت ارسال پست جدید در این حساب های کاربری دسترسی یابند و قادر به مطالعه و دسترسی به پیغام هایدایرکتآنها نبوده اند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 6178

به "هکرها به دایرکت 36 نفر دسترسی پیدا کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هکرها به دایرکت 36 نفر دسترسی پیدا کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید