همراهی با دولت مردان در جهت توسعه را وظیفه خود می دانیم

به گزارش اکسپرس بلاگ، غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با صدور پیامی ضمن گرامیداشت هفته دولت از تلاش های دولت دوازدهم تقدیر کرد.

همراهی با دولت مردان در جهت توسعه را وظیفه خود می دانیم

متن پیام رئیس مجلس بخش خصوصی به این شرح است:

هفته دولت، یادواره ای است از دولتمردانی که در راه خدمت به مردم، جان خود را فدا کردند و نام و یاد خود را در دل ها ماندگار ساختند.

انفجار تروریستی دفتر نخست وزیری که به شهادت دو یار وفادار انقلاب اسلامی ایران محمدعلی رجایی و مجمدجواد باهنر انجامید، حسرتی بزرگ برای مردم ایران در سخت ترین شرایط بر جای گذاشت. پاسداشت هفته دولت فرصتی طلایی برای زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای راه خدمت و همچنین پاسداری از خدمات بی منتی است که با هدف فراهم کردن شرایط بهتر برای ولی نعمتان، انجام می شود.

به عنوان رئیس مجلس بخش خصوصی ایران، گرامیداشت هفته دولت را بر خود واجب می دانم و اعلام می کنم که فعالان اقتصادی و صاحبان بنگاه های تولیدی و تجاری، تلاش بی وقفه دولتمردان را ارج می نهند. همچنین بر این باورم که اقتصادگردانان ایران که در سخت ترین شرایط میدان را خالی نکرده اند، همراهی با دولت مردان در جهت توسعه همه جانبه را وظیفه خود می دانند.

جنگ اقتصادی تحمیل شده به دولت و ملت ایران در سال های اخیر، شرایط خطیری را پیش روی دولتمردان قرار داده است. اداره امور در سخت ترین شرایط بودجه ای به ویژه در سالی که بیماری کرونا اپیدمی شده، دشواری های کار را دوچندان کرده است؛ از همین رو دست یاری به سوی دولتمردان دراز می کنیم و همچون گذشته برای توسعه ایران تلاش خواهیم کرد.

لازم می دانم از ریاست محترم جمهوری، معاون اول ایشان، دیگر معاونان، وزرا، استانداران و کلیه کارکنان خدوم دولت که در سال پایانی فعالیت دولت دوازدهم به خدمت صادقانه ادامه می دهند، قدردانی کنم و آرزوی موفقیت روزافزون را برای تمامی ارکان دولت داشته باشم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 7182

به "همراهی با دولت مردان در جهت توسعه را وظیفه خود می دانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همراهی با دولت مردان در جهت توسعه را وظیفه خود می دانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید