هشدار مدیر فنی تیم ملی کشتی آزاد نسبت به شیوع ویروس کرونا

به گزارش اکسپرس بلاگ، به گزارش خبرنگاران، در حالیکه بار دیگر میزان مبتلایان به کرونا در کشور اوج گرفته، محسن کاوه از کشتی گیران خواست که برای حفظ سلامت خود، سیستم دفاعی بدن شان را بالا ببرند.

هشدار مدیر فنی تیم ملی کشتی آزاد نسبت به شیوع ویروس کرونا

مدیر تیم های ملی کشتی آزاد در این رابطه در یک گفتگوی تلویزیونی گفت: باید به همه دوستان یادآور بشوم که باتوجه به اطلاعاتی که من از دکتر شادگان گرفتم، این مریضی بیشتر سراغ کسانی می آید که سطح ایمنی بدن شان پایین بیاید، کشتی گیران چون این روزها سالن کشتی در اختیار ندارند، بیشتربه تمرینات سنگین بدنسازی و آمادگی جسمانی رو می آوردند و من نگران این هستم بچه ها تمرین پرفشار بنمایند و سیستم دفاعی بدن شان پایین بیاید و کرونا بگیرند. حتما اطلاعاتی که در این خصوص از دکتر شادگان گرفته ایم را در اختیار ورزشکاران مان قرار می دهیم تا آنها با لحاظ کردن توصیه های پزشکی و بهداشتی رئیس کمیسیون پزشکی اتحادیه دنیای تمرین نمایند. علاوه بر رعایت مسائل بهداشتی سالن های تمرین، نوع لباس پوشیدن کشتی گیران و موارد دیگری در این دستورالعمل اعلام می گردد.

محسن کاوه تاکید نمود: از کشتی گیران می خواهم در این خصوص عجله ننمایند، بگذارند ما دستورالعمل های پزشکی را در اختیارشان قرار دهیم. حتما اطلاعات خوبی در همین هفته در این زمینه به بچه ها خواهیم داد.

کاوه همچنین در مورد برنامه های تیم ملی بعد از اعلام تقویم جدید اتحادیه دنیای اعلام کرد: در 48 ساعت گذشته اخباری آمد که اتحادیه دنیای می خواهد مسابقات قهرمانی دنیا را برگزار کند. در همین خصوص فردا (یکشنبه) به اتفاق غلامرضا محمدی جلسه ای با دبیر خواهیم داشت تا درخصوص برنامه ریزی برای آینده بحث و گفتگو داشته باشیم. البته ما یک مشکل دیگر هم داریم که عدم صدور مجوز شروع تمرینات و مسابقات از سوی ستاد مقابله با کروناست. باید جلسه ای داشته باشیم تا در این خصوص تصمیم گیری کنیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 5657

به "هشدار مدیر فنی تیم ملی کشتی آزاد نسبت به شیوع ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار مدیر فنی تیم ملی کشتی آزاد نسبت به شیوع ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید