هشدار درباره وقوع بحران پس از انتخابات آمریکا، آیا ترامپ شکست احتمالی را می پذیرد؟

به گزارش اکسپرس بلاگ، کارشناسان انتخابات و استراتژیست های سیاسی آمریکا نسبت به وقوع بحران احتمالی پس از انتخابات ریاست جمهوری نوامبر 2020 هشدار می دهند.

هشدار درباره وقوع بحران پس از انتخابات آمریکا، آیا ترامپ شکست احتمالی را می پذیرد؟

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از سی ان ان، کارشناسان انتخابات و استراتژیست های سیاسی آمریکا نسبت به خطر وقوع بحران احتمالی در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر هشدار می دهند چرا که دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوریخواه رسما مشروعیت نتایج انتخابات را از همین الان زیر سئوال برده و حاضر به قبول شکست احتمالی نخواهد بود.

بر اساس این گزارش، کارشناسان انتخابات آمریکا به خوبی نسبت به سوابق دروغگویی ترامپ درباره تقلب در انتخابات و ادعاهای وی درباره دستکاری و تقلب در نتایج انتخابات آگاهی دارند.

تحلیلگران سیاسی همچنین به سابقه دخالت احتمالی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 اشاره می نمایند که در آن نامزد حزب دموکرات در برابر ترامپ بازنده شد.

مصاحبه با 20 کارشناس انتخابات، نمایندگان سابق و استراتژیست های سیاسی نگرانی عمیق آنها درباره سناریوی کابوس وار انتخابات نوامبر را نشان می دهد. رفتارهای قانون شکنانه ترامپ می تواند آمریکا را پس از انتخابات نوامبر با بحران قانون اساسی روبرو کند.

ترامپ روز آدینه در مصاحبه با فاکس نیوز اظهاراتی را بیان نمود که موجب تشدید نگرانی ها شده است. وی بارها در این مصاحبه تاکید نمود که هیچ تعهدی نسبت به پذیرش نتایج انتخابات نوامبر ندارد.

این در حالی است که بیشتر نظرسنجی ها نشان می دهد شانس جو بایدن نامزد حزب دموکرات برای پیروزی در انتخابات نوامبر بیشتر از ترامپ است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 6353

به "هشدار درباره وقوع بحران پس از انتخابات آمریکا، آیا ترامپ شکست احتمالی را می پذیرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار درباره وقوع بحران پس از انتخابات آمریکا، آیا ترامپ شکست احتمالی را می پذیرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید