نمونه هایی از چراغ دیوارکوب فضای بیرون

به گزارش اکسپرس بلاگ، چراغ دیوارکوب Woburn فضای بیرون، یک دیوارکوب آلومینیومی ساخته شده با مواد مقاوم در برابر آب و هوا برای دوام بیشتر است که می تواند در هر فضایی نصب شود. چراغ فضای بیرون اریک، نمونه دیگری از یک قطعه مدرن است که به خوبی در خانه های معاصر قرار می گیرد.

نمونه هایی از چراغ دیوارکوب فضای بیرون

نمونه هایی از چراغ دیوارکوب فضای بیرون

با داشتن کمی دانش در مورد آنچه که یک فضای خارجی مدرن می تواند ارائه دهد، می توانیم چراغ دیوارکوب محبوب و مناسب فضای خود را پیدا کنیم. در ادامه تعدادی از این نوع روشنایی دیوارکوب را برای آشنایی شما آورده ایم که با هم بررسی می کنیم تا برای خریدهای آینده الهام بخش شما باشد. پس تا پایان با ما همراه باشید. اولین گزینه ای که با هم نگاهی به آن می اندازیم، چراغ دیوارکوب Woburn فضای بیرون است.

به این ترتیب لیست خود را با یک دیوارکوب آلومینیومی ساخته شده با مواد مقاوم در برابر آب و هوا برای دوام بیشتر و محافظت از نور در برابر عناصر خشن طبیعت شروع می کنیم. این فیکسچر دارای یک دکمه آزاد است، به طوری که می توانید لامپ را سریع تر تعویض کنید. این نمونه با لامپ های 60 وات کار می کند. به مونتاژ نیاز دارد و می تواند برای فضای بیرون و داخل خانه مورد استفاده قرار گیرد، اگر چه طراحی ناهموار آن، این چراغ دیوارکوب را برای استفاده در فضای بیرون مناسب تر می کند.

چراغ دیوارکوب فضای بیرون Olympos LED

با یک طراحی آینده نگر و کاملاً باشکوه، هر خانه مدرن می تواند این چراغ دیوارکوب را در خود جای دهد. این روشنایی از فلز با مواد دیگری از جمله آهن، آلومینیوم و اکریلیک ساخته شده و مجهز به یک LED داخلی است. (در صورت اینکه به ویژگی dimmable علاقه دارید، باید بدانید که این روشنایی فاقد آن است).

خرید 41 مدل ماوس بی سیم درجه یک در بازار + قیمت

Woburn 2؛ چراغ دیوارکوب فضای بیرون

این دیوارکوب استوانه ای، برای افرادی که می خواهند یک سیستم روشنایی دو حبابه داشته باشند که با لامپ های LED نیز سازگار باشد، بسیار ایده آل است (هیچ لامپی در پکیج فروش موجود نیست). شما می توانید هر بار که بخواهید آن ها را تعویض کرده و از قسمت پایین به لامپ ها دسترسی پیدا کنید. دقیقاً مانند اولین مورد موجود در لیست امروز، این دیوارکوب نیز از روکش آلومینیومی با دوام ساخته شده که در مقابل هوا مقاوم است و می تواند در خارج از منزل نیز مورد استفاده قرار گیرد.

چراغ دیوارکوب اریک LED فضای بیرون

چراغ دیوارکوب فضای بیرون اریک، نمونه دیگری از یک قطعه مدرن است که به خوبی در خانه های معاصر قرار می گیرد. این دیوارکوب از آلومینیوم چدنی ساخته شده و بسیار بادوام است، به خصوص با توجه به رنگ مشکی مات آن، که باعث می شود برای انواع ستون های ایوان مناسب باشد. سایه چراغ از شیشه ساخته شده و شکل استوانه ای آن برای چشم بسیار جذاب است. این لامپ دارای یک نور LED است که dimmable می باشد.

خرید 39 مدل بهترین اسپیکر رومیزی و دسکتاپ (بلندگو)

فانوس Tabit؛ چراغ دیوارکوب فضای بیرون

اکنون زمان حرکت به سمت محصولی با طراحی متفاوت تر است. این چراغ دیوارکوب خاص، دارای طراحی استامپانک با عناصر هندسه مدرن بوده و دارای قفسی است که از سایه شیشه ای که در لامپ قرار گرفته است محافظت می کند. با وجود اینکه این دیوارکوب برای استفاده در فضای بیرون طراحی شده، ما می توانیم این عنصر را به عنوان بخشی از دکوراسیون داخلی منزل نیز به کار ببریم. تمام سخت افزار مورد نیاز برای این روشنایی درون بسته آن قرار گرفته است.

چراغ دیوارکوب جیمنا فانوسی

این چراغ دیوارکوب سنتی، برای طرفداران روکش فلزی براق بسیار مناسب است. از جنس استیل ضدزنگ ساخته شده و در برابر شرایط سخت آب و هوایی مقاومت دارد، بدون اینکه مستعد زنگ زدگی شود. مواد سایه روشنایی از شیشه ساخته شده و طراحی آن باعث می شود که مانند یک لامپ قدیمی مدرسه به نظر برسد. این چراغ می تواند یک لامپ رشته ای تا 100 وات را در خود جای دهد.

چراغ دیوارکوب Socorro فضای بیرون

این چراغ دیوارکوب به شکل محفظه جعبه ای، نمونه ای عالی از اصطلاح کمتر بیشتر است می باشد. روشنایی در حقیقت یک دیوارکوب از جنس فلز با یک محفظه شیشه ای است که از لامپ در برابر باران، برف، باد، رطوبت یا سایر عناصر طبیعی که در اطراف تجهیزات الکتریکی خطرناک هستند، محافظت می کند. در مورد چگونگی نصب این روشنایی، مجموعه کاملی از دستورالعمل ها را درون بسته دریافت خواهید کرد، اما لامپ را باید جداگانه خریداری کنید.

چراغ دیوارکوب Cano 1

اگر به دنبال یک انتخاب سیاه و سفید و یا نیکل براش خورده باشید، کانو یک چراغ دیوارکوب عالی برای شما است. سادگی در طراحی استوانه ای شکل، آن را با خانه های مدرن سازگار کرده و تبدیل به یک روشنایی دیوارکوب فضای بیرون برای افرادی می کند که به دنبال طراحی ساده و در عین حال مدرن هستند. فیکسچر از فلز ساخته شده، در حالی که ماده سایه از آلومینیوم می باشد. فیکسچر با لامپ های رشته ای 100 وات سازگار است.

خرید اینترنتی 39 مدل بهترین دانگل بلوتوث در بازار + قیمت

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: اتاق
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 7312

به "نمونه هایی از چراغ دیوارکوب فضای بیرون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمونه هایی از چراغ دیوارکوب فضای بیرون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید