منطقه آسیا-اقیانوسیه وارد فاز جدید کرونا شد، جوانان هدف موج جدید کرونا

به گزارش اکسپرس بلاگ، یکی از مقامات سازمان بهداشت جهانی گفت: با افزایش ابتلای جوانان به کرونا، منطقه آسیا-اقیانوسیه وارد فاز جدید کرونا شده است.

منطقه آسیا-اقیانوسیه وارد فاز جدید کرونا شد، جوانان هدف موج جدید کرونا

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران از سی ان ان، یکی از مقامات سازمان بهداشت جهانی در یک کنفرانس خبری مجازی گفت چندین کشور در منطقه آسیا-اقیانوسیه وارد مرحله جدیدی از بیماری همه گیر شده اند.

تاکشی کسایی، مدیر منطقه ای سازمان بهداشت جهانی در اقیانوس آرام غربی، گفت: آنچه ما مشاهده می کنیم، فقط طغیان مجدد کرونا نیست، بلکه معتقدیم این سیگنالی است که وارد مرحله جدیدی از بیماری همه گیر در منطقه آسیا-اقیانوسیه شده ایم.

وی افزود: این بیماری همه گیر در حال تغییر است. مردم 20، 30 و 40ساله به طور فزاینده ای درگیر کرونا و منجر به گسترش آن شده اند.

بیماران در این گروه های سنی به احتمال زیاد دارای علائم خفیف یا حتی فاقد علائم هستند. این امر دلیلی برای نگرانی است، زیرا تشخیص سریع ویروس برای جلوگیری از شیوع آن سخت تر می شود.

کسایی مطرح نمود: این مرحله جدید را ممکن است برخی از کشورها تجربه کنند که حتی از شیوع اولیه آنها نیز بزرگ تر باشد، اما بعد از ماه ها درگیری با کرونا، اکنون دولت ها قادر به کاهش اختلالات و واکنش مناسب به این ویروس هستند.

مدیر منطقه ای سازمان بهداشت جهانی در اقیانوس آرام غربی افزود: افزایش موارد در گروه های سنی جوان به این دلیل است که آنها فعال ترین اعضای جامعه هستند.

وی خاطرنشان کرد: هنوز هم این موضوع یک سؤال است که آیا افرادی که آزمایش آنها مثبت بوده مجدداً می توانند مبتلا شوند یا خیر. سازمان بهداشت جهانی هنوز هیچ مدرک قطعی در مورد مصونیت دفاعی ندارد.

تامانو ماتسویی، یکی دیگر از مقامات سازمان بهداشت جهانی نیز گفت: در فیلیپین و استرالیا، بیش از نیمی از موارد گزارش شده، افراد زیر 40 سال را تشکیل می دهد. در ژاپن نیز 65درصد موارد عفونت های گزارش شده از ماه ژوئیه تا اوت، در بین افراد 39 سال و پایین تر است.

4112/

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 7357

به "منطقه آسیا-اقیانوسیه وارد فاز جدید کرونا شد، جوانان هدف موج جدید کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منطقه آسیا-اقیانوسیه وارد فاز جدید کرونا شد، جوانان هدف موج جدید کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید