مسئولان غیر بومی به اسم استاندار آذربایجان شرقی انتخاب نشوند

به گزارش اکسپرس بلاگ، دفاتر اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان آذربایجان شرقی در نامه ای اعلام کردند: مجمع نمایندگان استان در معرفی گزینه های استانداری، حساسیت های خاص استان را در نظر گرفته و از طرح گزینه های غیربومی ممانعت نمایند.

مسئولان غیر بومی به اسم استاندار آذربایجان شرقی انتخاب نشوند

به گزارش خبرنگار استان های خبرنگاران، دفاتر اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان استان آذربایجان شرقی در نامه ای به مجمع نمایندگان آنالیز گزینه های معرفی گزینه های استانداری شد.

متن نامه به توضیح زیر است:

مجمع محترم نمایندگان استان آذربایجان شرقی

با سلام و تحیات

همانگونه که مستحضرید، تشکیل دولت سیزدهم در ماه های اخیر در شرایطی انجام شد که دولت قبل هرچند با شعار امید، ناامیدی را به اقشار مختلف به ویژه جوانان تزریق کرده بود. روی کار آمدن دولت تازه نویدبخش تغییراتی روبه جلو و در راستای تحقق عدالت در ابعاد مختلف آن بود که می باید برای نیل به این هدف همه ارکان نظام جمهوری اسلامی به ویژه قوه مجریه با بهره گیری مناسب از نیروهای کارآمد و کوشش مضاعف دست به کار شوند. اقداماتی که باید با سرلوحه قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب در ابعاد مختلف آن صورت عملی به خود گیرد.

ارتباط مستقیم، میدانی و بدون واسطه با مردم، و ایجاد فضای روشنگری بخشی از این اقدامات ضروری است که بنا بر اهمیت موضوع به وسیله شخص رئیس محترم جمهور هم پیگیری می گردد.

اینک در مورد معین استاندار آذربایجان شرقی به اسم بالاترین مقام اجرایی استان شاهد این هستیم که بنا بر نگاه غالباً تک بعدی و بدون در نظر گرفتن حساسیت های مالی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی استان، گزینه هایی طرح میشوند که به هیچ وجه از سوی نیروهای جریان انقلاب مورد وفاق نبوده و شناختی جامع از استان و واقعیت های آن ندارند. مهمتر اینکه تعدادی از نمایندگان استان اظهارنظر در مورد گزینه استانداری را به صلاح ندانسته و در این فرآیند معرفی گزینه نقشی نداشته اند، بنابراین افراد معرفی شده حتی مورد اجماع نمایندگان استان هم نمی باشد. الاایحال، طبیعی است که توسعه و رشد استان صرفاً با حضور شخص استاندار و مجموعه مدیریتی ایشان محقق نشده و نمیگردد و لازمه آن حضور و مشارکت همه گروه های اجتماعی است.

ضروری است که مجمع نمایندگان استان و افراد و مجموعه های ذیصلاح در معرفی گزینه های استانداری، حساسیت های خاص استان را در نظر گرفته و از طرح گزینه های غیربومی، وابسته و ناآشنا به مسائل و واقعیتهای استان ممانعت نمایند.

- جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز

- جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد تبریز

- جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان

- جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی سهند

- جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه مراغه

- جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بناب

- جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان تبریز

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 17416

به "مسئولان غیر بومی به اسم استاندار آذربایجان شرقی انتخاب نشوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئولان غیر بومی به اسم استاندار آذربایجان شرقی انتخاب نشوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید