مدل های تازه و منحصر بفرد کاشی و سرامیک دستشویی و حمام

به گزارش اکسپرس بلاگ، کاشی و سرامیک دستشویی و حمام همواره جزء جدایی ناپذیر تزیین دکوراسیون اینگونه مکان ها است. شاید وجود مدل های متنوع و پوشش دادن محدوده وسیعی از سلایق در کنار قیمت مناسب از نکات اصلی پرطرفداری کاشی و سرامیک بین افراد مختلف جامعه باشد. اما هستند افرادی که نگاه مثبتی به کاشی ها ندارند و به دلیل سخت بودن نصب آنها و بعضاً نگهداری و مواظبت بیشتر آنها نسبت به گزینه های دیگر از انتخاب اینگونه مدل ها دوری می کنند. در این مطلب نمونه هایی از کاشی ها شیک و مدرن را برای دستشویی و حمام منزل های مسکونی آماده کرده ایم تا اگر شما هم جزء آن افراد هستید با دیدن این مدل ها نگاهتان را به کاشی های حمام و سرویس بهداشتی تغییر دهید.

مدل های تازه و منحصر بفرد کاشی و سرامیک دستشویی و حمام

شاید اگر شما هم تجربه طراحی و تزیین سرویس بهداشتی و حمام را داشته باشید به این موضوع پی برده اید که طراحی و تزیین دکوراسیون اینگونه مکانها کمی سخت تر از بقیه قسمت های خانه است. اما این سختی لذت هایی هم دارد زیرا در این مکان قادر خواهید بود با آزادی عمل بیشتری عمل کنید و هرآنچه در فکر خود دارید را با برنامه ریزی درست در این مکان پیاده کنید. البته دلیل اصلی سختی تزیین دکوراسیون دستشویی و حمام، نبودن وسایل و دکورهای متعدد و رنگارنگ در داخل فضا است که باعث می شود محیطی سرد و بی روحی در این مکان ها بوجود بیاید. بهترین راه برای غلبه بر این مشکل هم چیزی نیست جز استفاده از انواع کاشی ها و سرامیک های شیک و متنوع برای دستشویی و حمام. حتی اگر قصد نوسازی و دوباره سازی حمام یا دستشویی خود را دارید بدانید که انتخاب کاشی و سرامیک تازه یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود. کاشی ها در شکل های و جنس های متنوعی از قبیل مدل های تراورتنی، چینی و موزاییکی تولید می شوند که در شکل های زیر نمونه های مختلفی از آنها را مشاهده می کنید:

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

منبع: اتاق
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 16050

به "مدل های تازه و منحصر بفرد کاشی و سرامیک دستشویی و حمام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل های تازه و منحصر بفرد کاشی و سرامیک دستشویی و حمام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید