مادربردهای سری Z490 ایسوس در ایران معرفی شدند: وای فای 6 و اترنت 2.5G و 10G

به گزارش اکسپرس بلاگ، ایسوس ایران در رویداد آنلاینی که یکشنبه این هفته داشت؛ به طور رسمی از مادربردهای سری Z490 خود رونمایی کرد. ایسوس، اولین شرکتی است که از مادربوردهای سری Z490 در ایران رونمایی می نماید.

مادربردهای سری Z490 ایسوس در ایران معرفی شدند: وای فای 6 و اترنت 2.5G و 10G

مادربوردهای گیمینگ جدید ایسوس

در این مراسم ابتدا، مادربوردهای قدرتمند ROG MAXIMUS XII معرفی و ویژگی های آن ها آنالیز شد:

از ویژگی مادربردهای سریROG MAXIMUS XII، مدار تغذیه دچار تغییرات مجدد شده و ایسوس از مدار تغذیه به اصطلاح تیمی در این سری استفاده نموده است. در کنار آن نیز قطعات به کار گرفته شده، از بهترین های موجود در دنیای الکترونیک بوده تا عملکردی دقیق و بی نقص داشته باشند. خنک سازی نیز در مادربردهای ROG بهتر از پیش به اجرا در آمده است، هیت سینک های حجیم و عظیم که توسط لوله های حرارتی به جای جای مادربرد اتصال دارند،استفاده از پد های حرارتی جدید که ارتباط قطعات گرماده را با هیت سینک ها به منظور راهنمایی سریعتر گرما بهبود بخشیده است.

در این رده ایسوس مادربوردهای ROG MAXIMUS XII EXTREME و ROG MAXIMUS XII FORMULA و ROG STRIX Z490-E GAMING را دارد که در این رویداد هریک از آن ها به طور جداگانه معرفی گردیدند.

ایسوس می گوید مادربوردهای گیمینگ جدید سری Z490 این شرکت، از شبکه بی سیم جدید WiFi 6 و شبکه کابلی 10G و 2.5G سود می برند تا در هنگام بازی و استریم، گیمرها با مسائل پهنای باند شبکه روبرو نشوند.

در این مادربوردهای یک ویژگی اساسی برای شبکه هم هست. ویژگی Ai Network به صورت هوشمند و با در نظر دریافت نوع کاربری سیستم، ترافیک شبکه را مدیریت نموده و برحسب اولویت کاربر، بسته های اطلاعات در شبکه را ارسال و دریافت می نماید.

ایسوس برای مادربردهای جدید خود هوشمند سازی را به حد اعلا رسانده است. اورکلاکینگ هوشمند، خنک سازی هوشمند و شبکه هوشمند به صورت حرفه ای تنظیمات مرتبط به هر بخش را برای کاربران به طور اتوماتیک انجام می دهد.

مادربوردهای سری TUF GAMING Z490

در ادامه، مادربوردهای سری TUF GAMING Z490 معرفی گردیدند.

در این نسل از مادربردهای ایسوس، مدار چاپی شش لایه به همراه 2 اونس مس اضافه در بین لایه های PCB، علاوه بر دوام بالاتر و عملکرد بهتر قطعات، مادربرد به دلیل مقاومت کمتر مسیرها،خنک تر کار می نماید. کارت صوتی حرفه ای، پشتیبانی از حافظه های DDR4 با فرکانس و حجم بالا از دیگر خصیصه های این نسل جدید است. شبکه گیمینگ حرفه ای نیز در این مادربردها به کار گرفته شده تا تقریباً همه نیازهای گیمرها با بودجه ای متوسط رفع گردد.

مادربورد سری جدید ProArt

پس از آن نوبت به معرفی سری جدید ProArt ایسوس رسید. مادربرد ProArt Z490-CREATOR 10G ایسوس به منظور استفاده کاربران حرفه ای، طراحان، تصویرسازان و مهندسان طراحی و فراوری شده است.

این مادربرد به طور ویژه ابزاری بهبود یافته برای این قشر از کاربران تلقی می گردد. دو پورت Thunderbolt™ 3 Type-C، کارت شبکه HYPER 10G LAN، مدار تغذیه 12+2 DrMOS، و نرم افزار ProArt Creator Hub بهره وری را برای کاربران حرفه ای به حد اعلا با این مادربرد جدید همراه ساخته است.

در خاتمه نیز محصولات و سخت افزارهای جانبی ایسوس از جمله کیس گیمینگ جدید ROG STRIX Helios با فرم فاکتور Mid-Tower ATX معرفی گردید.

ایسوس حدود یک سال پیش، سیستم مش وای فای ZenWiFi AX را با استاندارد وای فای 6 معرفی کرد. روتری که از سوی سایت سی نت به عنوان…

غول های چینی نه تنها وارد بازارهای موبایل و تجهیزات همراه دیجیتالی شدند؛ بلکه چند سالی اس به طور جدی سودای ورود به بازار تجهیزات شبکه…

با عرضه آیفون های 11 که از وای فای 6 پشتیبانی می نمایند؛ اکنون این پرسش مهم مطرح می گردد که آیا باید یک روتر وای فای 6 بخریم؟ پیش…

این راهنمای خرید برای افرادی نوشته شده است که قصد دارند یک روتر بی سیم از فروشگاه ها و بازارهای بیرون از کشور ایران خریداری نمایند. در…

سامسونگ سال گذشته از لپ تاپ فوق سبک و زیبای Galaxy Book S خود با پردازنده موبایل هشت هسته ای اسنپدراگون کوالکام رونمایی کرد. لپ تاپی که همیشه…

شرکت آنر (Honor) زیرمجموعه برندهای هواوی، امروز بعدازظهر در خلال معرفی جدیدترین محصولات خود به صورت آنلاین؛ از اولین روتر وای فای 6 خود رونمایی کرد….

اپل هفته پیش از آیفون مالی و ارزان قیمتی به نام SE رونمایی کرد. آیفون SE جدید (SE مدل 2020 هم گفته می گردد) یک گوشی با…

به روزرسانی فروردین 99 با توجه به اینکه چند مدل مودم روتر VDSL جدید وارد بازار ایران شده و مدل های قدیمی از بازار خارج شدند؛ این…

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: شبکه چی
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 4739

به "مادربردهای سری Z490 ایسوس در ایران معرفی شدند: وای فای 6 و اترنت 2.5G و 10G" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مادربردهای سری Z490 ایسوس در ایران معرفی شدند: وای فای 6 و اترنت 2.5G و 10G"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید