قرارداد سیدجلال حسینی تمدید می گردد؟ خبرنگاران

به گزارش اکسپرس بلاگ، اگرچه سیدجلال حسینی ستاره بی چون و چرای پرسپولیس در لیگ بیستم بوده اما هنوز هم با اطمنیان نمی توان از تمدید قرارداد او اطلاع داد

قرارداد سیدجلال حسینی تمدید می گردد؟ خبرنگاران

بدون هیچ تردیدی سیدجلال حسینی در مجموع بهترین بازیکن پرسپولیس در لیگ بیستم تا به اینجای کار بوده است. آن هم در حالی که کمتر کسی این موضوع را پیش بینی می کرد. بسیاری از آگاهان به اخبار پرسپولیس می دانستند با حضور یحیی گل محمدی شرایط برای سیدجلال حسینی متفاوت شده و او دیگر مثل سابق بازی نخواهد کرد. طرفداران پرسپولیس نیز در روبرو با این پیش بینی، صحنه های جدایی مهدی مهدوی کیا در فینال حذفی مقابل سپاهان را مرور می کردند. در ادامه راستا نیز رفته رفته این شائبه جدی تر شد چرا که سیدجلال حسینی در زمان حضور شجاع خلیل زاده هر چند بازی یک درمیان به میدان می رفت و چندین بار در دقیقه 90 و حتی دقایق وقت های تلف شده به عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفت.

شاید اگر هر بازیکنی نیمی از افتخارات و سابقه سیدجلال را داشت و چنین روز هایی را تجربه می کرد، مقابل چنین تصمیم هایی آشفته می شد و با تکیه به محبوبیت فوق العاده ای که داشت با اعتراض به تصمیم های کادر فنی جای پای خود را در ترکیب محکم می کرد، اما کاپیتان پرسپولیس که در تمام این سال ها به خوبی آموخته در فوتبال چه فراز و نشیب هایی وجود دارد، صبوری کرد.

حتی در روز هایی که مثل بقیه اهالی فوتبال می شنید قرار است او را به جایی برسانند تا خودش عطای کار را به لقایش بخشیده و از پرسپولیس برود، اما کاپیتان متعصب پرسپولیس صبوری کرد و می دانست در همواره روی یک پاشنه نمی چرخد. در نهایت نیز این رخ داد و شجاع خلیل زاده دست پرسپولیسی ها را در پوست گردو گذاشت تا کادر فنی پرسپولیس بار دیگر به سراغ کاپیتان کارکشته خود برود و سید پرسپولیسی ها هم چه خوب پاسخ این اعتماد را داد.

او در تمام بازی های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا (به جز یک بازی که به شکست پرسپولیس منجر شد) برای پرسپولیس بازی کرد و جالب اینکه با گل های حساسی که زد بیش از گذشته در دل طرفداران پرسپولیس جا باز کرد. اما هنوز نمی توان پاسخ یک سوال را با قاطعیت داد. آیا قرارداد سیدجلال حسینی با پرسپولیس تمدید می گردد؟

لازم به ذکر است قرارداد سیدجلال حسینی در خاتمه فصل به خاتمه می رسد و هنوز معین نیست قرارداد او تمدید می گردد یا نه.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 12432

به "قرارداد سیدجلال حسینی تمدید می گردد؟ خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارداد سیدجلال حسینی تمدید می گردد؟ خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید