فعالیت 582 شرکت دانش بنیان در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان

به گزارش اکسپرس بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، مجید محمدی به اهداف شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان اشاره کرد و اضافه کرد: ایجاد شرایط لازم و تامین خدمات و حمایت های موردنیاز برای شکل گیری و رشد کسب و کارهای دانش بنیان، اشتغال فارغ التحصیلان دانش گاهی و جلوگیری از مهاجرت نخبگان، تولید ثروت از علم و تجاری سازی دستاوردهای علمی و مشارکت و ایفای نقش در توسعه منطقه ای و رسیدن به اقتصاد دانش بنیان از اهداف این شهرک است.

فعالیت 582 شرکت دانش بنیان در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان

رئیس اداره انتقال فناوری و تجاری سازی اصفهان تعداد واحدهای مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان شامل 582 شرکت دانش بنیان دانست و گفت: این شهرک از 6 مرکز نوآوری و شکوفایی، 3 پارک علم و فناوری، 8 مرکز رشد تخصصی و یک مرکز علمی و تفریحی بچه ها و نوجوانان برخوردار است.

محمدی نرخ موفقیت شرکت های دانش بنیان در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان را بیش از 75 درصد گفت.

وی به ارزیابی شرکت های شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در سال 1399 اشاره کرد و گفت: شرکت های ما در سال گذشته 37 میلیون صادرات خدمات و محصولات به کشورهای مختلف داشته اند و همچنین گردش مالی شرکت های مستقر 3652 میلیارد تومان، فروش محصولات و خدمات 1758 میلیارد تومان، قراردادهای پژوهشی و فناوری 817 میلیارد تومان، و تعداد نیروی انسانی شاغل 7582 نفر بوده است.

محمدی در ادامه تولید تجهیزات بهبود زخم، تخت های بیمارستانی، چراغ های جراحی، سیستم های تصویربرداری با اشعه ایکس، الکتروکاردیوگراف 3 و 6 کاناله و دستگاه فشار معکوس برای درمان زخم از سوی شرکت های مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان را از پتانسیل های صادراتی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان دانست.

وی اضافه نمود: ایمپلنت ها و پروتزهای پزشکی، مستربچ های اضافه نمودنی بر پایه PE و PP، سازگار کننده در کامپاندهای پلیمری، نانو اضافه نمودنی ها، چسب بین لایه ای، رنگ های خوراکی طبیعی، امولسیون های طعمی، امولسیفایر و پایدار کننده غذایی، سیروپ زعفران، طعم دهنده های غذایی با منشا طبیعی و روانکارهای صنعتی از دیگر پتانسیل های صادراتی این شهرک است.

رئیس اداره انتقال فناوری و تجاری سازی اصفهان خدمات و حمایت های شهرک علمی و تحقیقاتی را شامل استقرار، عمومی، مالی و اعتباری، آموزشی، راهبری و مشاوره و فنی و تخصصی گفت.

محمدی به ارائه خدمات این شهرک در زمینه تامین نیازهای کرونایی کشور، شرح داد: تولید روزانه 52 هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده، 19 هزار ماسک نانو، 150 هزار ماسک 3 لایه و 72 دستگاه و تجهیز از دستاوردهای شرکت های مستقر در این شهرک است و همچنین 10 شرکت در زمینه تولید مواد ضد عفونی کننده، 4 شرکت در زمینه تولید دستگاه های ضد عفونی کننده، یک شرکت در زمینه تولید دوربین غیر تماسی تب سنج، 4 شرکت در زمینه تولید ماسک نانویی بیمارستانی و 6 شرکت در زمینه تولید تجهیزات بیمارستانی و تنفسی فعال هستند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 16406

به "فعالیت 582 شرکت دانش بنیان در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت 582 شرکت دانش بنیان در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید