سقف کشسان ترنسپرنت (Transparent) یا نورگذر المان مجذوب کننده برای زیباسازی دکوراسیون داخلی

به گزارش اکسپرس بلاگ، سقف کشسان ترنسپرنت (Transparent) یا نورگذر یکی دیگر از پیشرفته ترین مدل های سقف کشسان کاذب است. این نوع سقف ها با ضخامت حداکثر 0.18 میلیمتر، نازک ترین مدل سقف کشسان محسوب می شوند که به راحتی نور را از خود عبور می دهند و به همین علت به آنها ترنسپرنت یا نورگذر می گویند.

سقف کشسان ترنسپرنت (Transparent) یا نورگذر المان مجذوب کننده برای زیباسازی دکوراسیون داخلی

علت استفاده از سقف ترنسپرنت در دکوراسیون داخلی، زیباتر شدن نورپردازی سقف و پخش یکسان و یکنواخت نور به تمام فضای داخلی شماست. این ویژگی در حالت معمولی و با سقف های کاذب و کناف امکان پذیر نیست ضمن اینکه ویژگی های متمایز نماینده دیگری هم دارند که در ادامه شرح خواهیم داد.

سقف کشسان ترنسپرنت برای تمامی فضاهای شما

سقف کاذب ترنسپرنت (کلیه سقف هایی که زیر سقف اصلی نصب می شوند سقف کاذب هستند) برای هر فضایی که قصد داشته باشید با نورپردازی دلبازتر کنید یا نورگیر سقفی مناسبی داشته باشد کاربرد دارد. با این تفاوت که به جای تزیینات همیشگی و قدیمی مثل سقف کاذب پی وی سی یا کناف و یا نورپردازی های ساده، این بار به یاری سقف کشسان ترنسپرنت هم جلوه و نمود سقف را مدرن تر می کنید و هم اینکه با پخش یکسان نور به تمامی جهات بی احتیاج از لوستر و چراغ های روشنایی بزرگ خواهید شد.

سقف نورگذر یا ترنسپرنت از پارچه کششی شفاف یا همان ترنس ساخته شده که به خوبی نور را از خود عبور داده و در تمامی جهات به شکل یکسان پخش می نماید و به همین علت حتی برای محیط های بزرگ هم مناسب است. البته بد نیست بدانید که از سقف کشسان ترنسپرنت علاوه بر کلیه اتاق ها و فضاهای دکوراسیون داخلی منزل برای اماکن تجاری و اداری و تفریحی مثل فروشگاه ها، رستوران ها، نمایشگاه ها، سالن مجالس، سالن ورزشی و باشگاه های مختلف، شو روم ها و غیره هم استفاده می نمایند و بسیار معروف است.

ویژگی های سقف کشسان نورگذر

شاید تا به حال متوجه مزایای سقف کشسان ترنسپرنت یا نورگذر شده باشید اما مزایا و ویژگی های این نوع سقف های کشسان بسیار فراتر از حد تصور شماست.

تنوع بالای طرح و رنگ: سقف کاذب نورگذر تنوع بی نظیری از طرح و رنگ دارد تا بتوانید برای هر نوع سبک دکوراسیون و برای هر فضایی از این مدل پارچه های کشسان یا کششی بهره ببرید. حتی می توانید از خاصیت عبور دهندگی عالی نور استفاده نموده با انتخاب مدل های رنگی، محیط خود را به شکل کاذب رنگ کنید. فقط دقت داشته باشید که رنگ های روشن برای فضاهای کوچک و رنگ های تیره برای فضاهای بزرگ انتخاب شوند.

آنتی باکتریال و کاملا بهداشتی: سقف کشسان ترنسپرنت کاملا آنتی باکتریال است و هیچ آلودگی به خود جذب نمی نماید. در ضمن شستشوی این مدل سقف ها بسیار راحت است و می توانید با مواد شوینده شیمیایی و با فشار آب به راحتی شستشو دهید هر چند پس از نصب، شرحات لازم به شما داده خواهد شد.

ماندگاری بالا: اگر در پی سقفی زیبا و با طرح و رنگ متنوعی هستید که تا سالیان طولانی از آن بهره ببرید، سقف ترنسپرنت یکی از برترین گزینه ها در بین انواع مدل های سقف کاذب کششی است. در صورت نگهداری صحیح و نصب حرفه ای، به طور میانه بین 10 تا 15 سال مقاوم خواهند بود این در حالی است که رنگ آمیزی و گچ کاری سقف هر 2 تا 3 سال یکبار به تعمیرات احتیاج پیدا می نمایند و زیبایی اولیه خود را از دست می دهند.

ضد چربی و آب: یکی از دلایلی که در آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام، از سقف کشسان ترنسپرنت استفاده می نمایند، عدم جذب گرد و غبار، چربی و رطوبت است. در سقف های کاذب پی وی سی جای چربی روی آنها باقی می ماند و تمیزسازی آنها سخت است و سقف های کناف هم قابل شستشو نیستند. این در حالی است که سقف کاذب ترنسپرنت کثیفی و چرک را به خود نمی گیرد و تمیز کردن آن بسیار ساده و سریع است.

نصب سریع و بدون خرابی: برای نصب سقف کشسان نورگذر، احتیاج به خرابکاری نیست و خیلی سریع و ساده به وسیله نصاب اجرا خواهد شد.

امکان نورپردازی ریموتی: ضخامت بسیار نازک این مدل سقف کشسان باعث شده تا هر نوع نورپردازی به راحتی قابل اجرا باشد و حتی بتوانید از مدل های ریموتی بهره ببرید و تنظیمات مختلف مثل نوع رنگ، شدت تابش و درخشندگی نور و سایر موارد را به راحتی تنظیم کنید.

با اجرای سقف کشسان ترنسپرنت، با کمترین هزینه ممکن و زیبایی عال می توانید سقف خود را به برترین شکل تزیین نمایید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: اتاق
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 17186

به "سقف کشسان ترنسپرنت (Transparent) یا نورگذر المان مجذوب کننده برای زیباسازی دکوراسیون داخلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقف کشسان ترنسپرنت (Transparent) یا نورگذر المان مجذوب کننده برای زیباسازی دکوراسیون داخلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید