روحانی از مجلس تذکر دریافت کرد

به گزارش اکسپرس بلاگ، یک نماینده مجلس به رئیس جمهور برای جلوگیری از موج گرانی مایحتاج معیشتی مردم تذکر داد.

روحانی از مجلس تذکر دریافت کرد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، تذکرات کتبی نمایندگان و مسؤولان اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (یکشنبه 25 خرداد 99) از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرت به شرح زیر است.

جلال محمود زاده و کمال حسین پور و انور حبیب زاده نمایندگان مهاباد، سردشت و بوکان به رئیس جمهور به خاطر فقدان برنامه مدون و منطقی برای کنترل بیماری کرونا تذکر دادند و در تذکری دیگری به رئیس جمهور خواستار تأمین اعتبارات بازرسانی به استان های محروم شدند.

سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان به وزیر علوم ضرورت اولویت دادن به کاهش شکاف بین دروس دانشگاهی و بازار کار در برخی رشته های دانشگاهی و به وزیر امور اقتصادی و دارایی لزوم تسریع در فراهم کردن زیرساخت های احراز هویت الکترونیکی و غیرحضور متقاضیان در سامانه سجام و کارگزاری های بورس برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و کاهش اتلاف وقت مردم را متذکر شد.

مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در تذکری به وزیر بهداشت خواستار پیش بینی تمهیدات لازم با توجه به شرایط قرمز کرونا در استان خوزستان شد.

ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی به رئیس جمهور لزوم جلوگیری موج گرانی مایحتاج معیشتی مردم را متذکر شد.

سیدمحمدرضا میرتاج الدینی، احمد محرم زاده، جلال محمود زاده، احسان ارکانی، جلال رشیدی کوچی و حسن لطفی در تذکری به وزیر اقتصاد خواستار تسریع در تصمیم گیری در خصوص واردکنندگان کالا با ارز غیردولتی شدند.

احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان به رئیس جمهور لزوم کنترل بازار مسکن و نظارت بر بازار و قیمت گذاری کارشناسی را در این باره را و همچنین لزوم رسیدگی به مشکل فضای مجازی را متذکر شد.

محمدصالح جوکار، احمد محرم زاده، جلال رشیدی کوچی، احمدحسین فلاحی، نمایندگان یزد، اهر، مرودشت و همدان به رئیس جمهور به خاطر رها کردن بازار و عدم نظارت دولت بر قیمت گذاری کالا و افزایش بی رویه قیمت ها را تذکر دادند.

جلال رشیدی کوچی نماینده مردم مرودشت به وزیر نیرو برای تسهیل در رسیدگی به شرایط کمبود شدید آب آشامیدنی برای شهرستان مرودشت تذکر داد.

عباس مقتدایی خراسانی و حسین میرزایی نماینده مردم اصفهان به رئس جمور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی لزوم افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی و لزوم به روز رسانی بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی و برنامه ریزی جهت تسویه آن را متذکر شدند و نیز به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی لزوم اجرای قانون متناسب سازی حقوق و مزایای بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی را متذکر شدند.

نصرالله پژمان فر نماینده مردم مشهد به رئیس جمهور درباره علت عدم پرداخت مقرری بیکاری به بیکار شدگان ناشی از کرونا با توجه به برداشت 5 هزار میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی برای این منظور تذکر داد.

مصطفی نخعی نماینده مردم نهبندان و مجید نصیرایی نماینده مردم طبس در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار رسیدگی به شرایط معیشتی کتابداران شدند.

سارا فلاحی نماینده مردم ایلام به وزیر آموزش و پرورش لزوم اجرای رتبه بندی معلمان را متذکر شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 4834

به "روحانی از مجلس تذکر دریافت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روحانی از مجلس تذکر دریافت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید