رندر تبلت نوکیا T20 دو روز قبل از رونمایی لو رفت

به گزارش اکسپرس بلاگ، شرکت HMD Global قرار است دو روز دیگر در تاریخ 6 اکتبر (14 مهر) از تبلت نوکیا T20 رونمایی کند و حالا به لطف انتشار یک تصویر رندر، با خیال راحت می توانیم به ویژگی های ظاهری این تبلت بپردازیم.

رندر تبلت نوکیا T20 دو روز قبل از رونمایی لو رفت

اگر به تصویر دقت کنید، دکمه و حفره های اسپیکر در لبه فوقانی قابل مشاهده هستند. بعلاوه دوربین سلفی هم در لبه کناری تعبیه شده تا کاربران برای تماس های تصویری بتوانند به صورت افقی از این تبلت استفاده نمایند. در بخش پایینی بدنه هم جک هدفون تعبیه شده است. در پنل پشتی تبلت نوکیا T20 یک دوربین به همراه فلش LED واقع شده است.

بر اساس گزارش های منتشر شده، این تبلت همراه با نمایشگر 10.36 اینچی راهی بازار خواهد شد. گفته می گردد از نسخه خام اندروید 11 بهره می برد و قلب تپنده آن هم یکی از تراشه های ساخت Unisoc خواهد بود. این یعنی نباید انتظار بهره گیری از چیپست قدرتمندی را داشته باشیم.

گفته می گردد نوکیا T20 همراه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار خواهد شد. ظرفیت باتری آن هنوز فاش شده ولی گویا از سرعت شارژ 10 وات پشتیبانی می نماید. احتمالا این تبلت در دو نسخه وای فای و 4G به دست کاربران می رسد. مدل وای فای احتمالا 185 تا 217 پوند قیمت دارد و مدل 4G هم احتمالا با قیمت بین 202 تا 327 پوند معرفی خواهد شد.

منبع: GizmoChina

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 17502

به "رندر تبلت نوکیا T20 دو روز قبل از رونمایی لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندر تبلت نوکیا T20 دو روز قبل از رونمایی لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید