رقبای جدید برای یونایتد؛ لیور و بایرن اضافه شدند!

به گزارش اکسپرس بلاگ، منچستریونایتد تابستان سال آینده شرایط دشواری برای خرید جیدون سانچو، ستاره جوان دورتموند خواهد داشت.

رقبای جدید برای یونایتد؛ لیور و بایرن اضافه شدند!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شیاطین سرخ در تابستان سال جاری مذاکراتی طولانی مدت و فرسایشی برای جذب جیدون سانچو، ستاره جوان و انگلیسی دورتموند داشتند و حتی رقمی در حدود 80 میلیون پوند هم پیشنهاد دادند، اما در نهایت باشگاه آلمانی به این انتقال رضایت نداد و جیدون سانچو در دورتموند ماندنی شد.

اما نشریه ایندپندنت امروز در گزارشی مدعی شد تابستان سال بعد یونایتد رقبای بزرگی برای جذب این بازیکن خواهند داشت. دو باشگاه بایرن مونیخ و لیورپول تمایل شدیدی به جذب جیدون سانچو دارند و تنها به علت مسائل اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا بود که در این تابستان برای خرید او اقدام نکردند.

اما مدیران یونایتد معتقدند خود جیدون سانچو علاقه زیادی به انتقال به اولدترافورد دارد و به همین دلیل آنها نگرانی چندانی در خصوص اقدام دیگر تیم ها ندارند. البته ممکن است یونایتد در ماه ژانویه و فصل جابجایی زمستانی نیز برای خرید این بازیکن اقدام کند. بحران اقتصادی اخیر اجازه نداد باشگاه انگلیسی رقم مورد نظر دورتموند را تامین کند، اما به هر حال هنوز هم یونایتد جدی ترین مشتری جیدون سانچو محسوب می گردد. پیش از این نام تیم هایی چون رئال مادرید و بارسلونا نیز به عنوان باشگاه های خواستار جیدون سانچو مطرح شده بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 8391

به "رقبای جدید برای یونایتد؛ لیور و بایرن اضافه شدند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقبای جدید برای یونایتد؛ لیور و بایرن اضافه شدند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید