داروی نو سینوفارم برای درمان کرونا وارد آزمایش بالینی شد

به گزارش اکسپرس بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از چاینا دیلی، شرکت سینوفارم تاییدیه اجرای آزمایش بالینی یک داروی کووید 19 را دریافت نموده که براساس ایمونوگلوبین های انسانی دریافت شده از افراد واکسینه، ساخته شده است.

داروی نو سینوفارم برای درمان کرونا وارد آزمایش بالینی شد

این نخستین داروی کووید 19 در دنیا است که از پلاسمای غنی از آنتی بادی برای مقابله با ویروس نو کرونا استفاده می نماید. چنین دارویی پورتفولیوی شرکت چینی را برای توسعه محصولاتی که این بیماری هدف گرفته ، گسترده تر می نماید. سینوفارم تا به امروز 4 واکسن هم برای مقابله با کووید 19 توسعه داده است.

داروی آزمایشی مذکور به وسیله یکی از زیرمجموعه های سینوفارم به نام China National Biotech Groupتوسعه یافته و اجازه آزمایش بالینی دارو هم به وسیله سازمان ملی محصولات پزشکی چین در 30 آگوست صادر شده است.

ژو جینگ جین یکی از مقامات ارشد این زیر مجموعه سینوفارم می گوید: داروی آزمایشی مذکور با استفاده از پلاسمای افراد سالمی که با واکسن های ویروس غیر فعال، ایمن شده اند ساخته شده و حاوی سطح بالایی از آنتی بادی است.

داروی مذکور روی افرادی که مبتلا به نوع مبه وسیله یا شدید کووید 19 شده اند، تأثیرگذار است.

به گفته جنیگ جین این دارو مراحل آزمایش های پیش بالینی و تست های حیوانی را پشت سرگذاشته است. نتایج تست های حیوانی حاکی از کارآمدی داروی مذکور در کاهش علائم و خسارات ناشی از ابتلاء به ویروس بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 16598

به "داروی نو سینوفارم برای درمان کرونا وارد آزمایش بالینی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داروی نو سینوفارم برای درمان کرونا وارد آزمایش بالینی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید