دارابیان: می توانستم روی سکوی مسابقات ماده سرعت جهانی باشم، هدف اصلی من بازی های آسیایی است

به گزارش اکسپرس بلاگ، سنگنورد جوان زنجانی گفت: در مسابقات قهرمانی جوانان جهانی با اختلاف کمی مدال طلای ماده سرعت را از دست دادم.

دارابیان: می توانستم روی سکوی مسابقات ماده سرعت جهانی باشم، هدف اصلی من بازی های آسیایی است

محیا دارابیان که به تازگی در مسابقات قهرمانی جوانان دنیا شرکت نموده است درباره سطح این رقابت ها به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: در مرحله مقدماتی ماده بولدرینگ دچار آسیب دیدگی شدم و به همین علت در مرحله نیمه نهایی نتوانستم آنگونه که می خواستم کار کنم.

وی اضافه نمود: سطح مسابقات خیلی بالا بود. سنگنوردانی از 37 کشور شرکت نموده بودند یعنی تمام ورزشکارانی که در مسابقات قبل مدال آور بودند در این رقابت ها حضور داشتند.

ملی پوش جوان سنگنوردی ایران ضمن بیان این مطلب که می توانست در ماده سرعت روی سکو باشد، گفت: در ماده سرعت اسم چهارم را کسب کردم. برای رقابت در این ماده برنامه بلند مدتی داشتم و برای مدال طلا در این رقابت ها شرکت نموده بودم، اما با اختلاف خیلی کم مدال طلا را از دست دادم. یعنی تمام سعی ام را کردم و می توانستم روی سکو باشم. به هر حال در مجموع سه ماده یعنی کمباین اسم سوم را کسب کردم که اطلاع رسانی اشتباهی درباره نتیجه من شد و دومی مرحله مقدماتی را به اسم نتیجه نهایی اعلام نموده بودند.

وی درخصوص شرایط آسیب دیدگی اش گفت: خدا را شکر آسیب دیدگی ام جدی نیست و با چند جلسه فیزیوتراپی مسئله ای ندارم.

دارابیان درباره شرکت در مسابقات قهرمانی بزرگسالان دنیا گفت: بعد از بازگشت از مسابقات جوانان دنیا اردوی تیم ملی بزرگسلان شروع شد و من هم در آن اردو شرکت و تمرین کردم. در این مسابقات هم تمام تلاشم را می کنم.

وی در سرانجام هدف اصلی اش را بازی های آسیایی دانست و ادامه داد: هدف اصلی من بازی های آسیایی است که سال آینده قرار است برگزار گردد و بعلاوه حضور پیروز در مسابقات انتخابی المپیک 2024.

لازم به ذکر است؛ دختر جوان تیم ملی سنگنوردی کشورمان صبح روز سه شنبه برای شرکت در مسابقات قهرمانی دنیا به کشور روسیه اعزام خواهد شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 16798

به "دارابیان: می توانستم روی سکوی مسابقات ماده سرعت جهانی باشم، هدف اصلی من بازی های آسیایی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دارابیان: می توانستم روی سکوی مسابقات ماده سرعت جهانی باشم، هدف اصلی من بازی های آسیایی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید