خبرنگاران مربی نساجی: از عملکرد بازیکنانمان مقابل پرسپولیس راضی هستیم

به گزارش اکسپرس بلاگ، تهران- خبرنگاران- مربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: به غیر از 10 دقیقه نخست ملاقات مقابل پرسپولیس در سایر دقایق بر بازی مسلط بودیم اما به گل نرسیدیم.

خبرنگاران مربی نساجی: از عملکرد بازیکنانمان مقابل پرسپولیس راضی هستیم

به گزارش خبرنگاران، مصطفی صداقت پس از برد دو بر صفر پرسپولیس برابر نساجی در نشست خبری گفت: به تیم حریف تبریک می گویم و این برد مبارک انها باشد. از زحمات بازیکنان تشکر می کنیم که شجاعانه بازی کردند. غیر از 10 دقیقه اول که به خاطر تجریه کم بازیکنان بازی را به حریف داده بودیم، مسلط بر بازی بودیم و موقعیت های خوبی را ایجاد کردیم اما آنها به گل تبدیل نشد.

مربی تیم فوتبال نساجی اضافه نمود: غیر از 10 دقیقه اول بازیکنان خواسته های کادر فنی را به نحو احسنت اجرا کردند. شرایط ما در این بازی خوب و امیدوار کننده بود. در خصوص داوری هم بگویم که روی دو الی سه صحنه به ویژه گل دوم حریف، ما اعتراض داریم و احساس می کنم گل دوم حریف آفساید بود. در مجموع از شرایط تیمی راضی هستیم و از بازیکنانم تشکر می کنم.

مدیر رسانه ای تیم فوتبال نساجی نیز گفت: امروز خبر به کما رفتن نادر دست نشان تیم ما را تحت الشعاع قرار داد و برای او آرزوی سلامتی می کنیم. ما به تصمیمات سازمان لیگ احترام گذاشتیم و با وجود اینکه سه بازیکن تاثیرگذار ما کرونا داشتند بازی را بدون اعتراض برگزار کردیم. داور بازی امروز هر بلایی دوست داشت سر تیم ما آورد. این برد تحفه ای برای حریف بود. باشگاه نساجی به صورت رسمی از این داور شکایت خواهد نمود و همان اتفاقی که در بازی فولاد مقابل پرسپولیس به ضرر این تیم شد در بازی امروز مقابل ما جبران شد. این صحبت های مدیریت باشگاه است و رسما از تیم داوری شکایت خواهیم کرد. هر گونه اعتراض بازیکنان ما کارت داشت اما داور با بازیکنان پرسپولیس مهربان بود.

وی اضافه نمود: هر چه طرفداران حریف می خواستند از دیروز به ما تهمت زدند آنها را به دیده منت می پذیریم اما امروز دیدید سر نساجی در این مسابقه بریده شد. امیدوارم مانند تمام اعتراض ها که جوابش به ما عذرخواهی بود، اینبار اینگونه نباشد و ما منتظر محرومیت این داور هستیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 13220

به "خبرنگاران مربی نساجی: از عملکرد بازیکنانمان مقابل پرسپولیس راضی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مربی نساجی: از عملکرد بازیکنانمان مقابل پرسپولیس راضی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید