خبرنگاران استاندار بوشهر: فرمایشات اخیر رهبری سرلوحه کار مدیران و نمایندگان مجلس باشد

به گزارش اکسپرس بلاگ، بوشهر- خبرنگاران- استاندار بوشهر گفت: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات اخیر خود بر تلاش، وحدت و انسجام بین همه مدیران و نمایندگان مجلس تاکید کردند که باید سرلوحه کار قرار گیرد.

خبرنگاران استاندار بوشهر: فرمایشات اخیر رهبری سرلوحه کار مدیران و نمایندگان مجلس باشد

عبدالکریم گراوند روز یکشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اتحاد و انسجام گفت: مدیران دولت بر خود حرام می دانند اگر وقت خود را جز برای خدمت و نوکری مردم تلف کنند اما اینکه عده ای با ایجاد اختلاف افنکی خوراک لازم برای حمله های بیشتر دشمنان فراهم کنند با هیچ منطق حکومت داری منطبق نیست.

وی افزود: در حالیکه در شرایط کنونی کشور باید نگاه سیاسی را کنار بگذاریم، برخی برخلاف منافع ملی اظهار نظر می کنند و نگاه های سیاسی را رها نکرده و در زمین دشمن بازی می کنند.

استاندار بوشهر افزود: رهبر معظم انقلاب در فرمایش های اخیر خود بر تلاش و وحدت در بین همه مدیران و کنندگان تاکید کردند و باید فرمایشات ایشان را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

استاندار بوشهر در مورد تغییر ساعت کاری ادارات در این استان گفت: بنا به پیشنهاد شرکت توزیع نیروی برق و به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی ساعت کاری ادارات استان از فردا دوشنبه 30 تیرماه تا پایان مرداد ماه از 6:30 تا 12:30 خواهد بود.

گراوند گفت: در چند روز گذشته بزرگانی از استان بوشهر در عرصه های ورزشی و آیینی این استان از دست دادیم که جایگزین شدن ایشان سال ها زمان می برد به همین از مردم استان انتظار داریم برای مقابله با کرونا جدی بوده و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

وی بر ضرورت استافاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرد و ادامه داد: بخش زیادی از تلفات و ابتلاهای ثبت شده مربوط به کرونا به خاطر دورهمی ها است یه همین دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی و زدن ماسک ضروری است.

استاندار گفت: بر اساس گزارش تیم بازرسی استانداری از اماکن مختلف در موضوع رعایت پروتکل های بهداشتی، 78 درصد بازدیدها مطلوب و 22 درصد نامطلوب بوده است.

وی ادامه داد: همچنین در این بازدیدها 8 درصد تخلف ثبت شده و 284 مورد هم پلمب صورت گرفته است.

گراوند تاکید کرد: مسئولیت نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات بر عهده شخص مدیر است و اگر در بازرسی ها مشخص شود در اداره ای این پروتکل ها رعایت نشده بدون تعارف مدیر مربوطه توبیخ خواهد شد.

استاندار بوشهر با اشاره به تمدید محدودیت های کرونایی در استان در هفته جاری گفت: رویکرد جدید ستاد مقابله استانی با کرونا در این ستان گستردگی شبکه ها و گشت های نظارت است.

وی با اشاره به نزدیک شدن به هفته دولت افزود: سه اولویت استان بوشهر در ویژه برنامه های هفته دولت سلامت، معیشت و امنیت است و انتظار داریم بیان عملکرد و امیدآفرینی در دستور کار مدیران استان باشد.

گراوند بیان نمود: دولت در بدترین شرایط مالی و تحریم ها اقدامات بزرگی انجام داده و همه تلاش و همت خود را برای خدمت به مردم به کار برده است و خدمات آن مایه مباهات و افتخار است.

در این آئین چهار مدیر برتر در حوزه عمرانی استان بوشهر شامل رئیس سازمان جهاد کشاورزی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب و قائم مقام و مشاور استاندار در امور آب و مدیرعامل آب منطقه ای بوشهر مورد تقدیر قرار گرفتند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 6014

به "خبرنگاران استاندار بوشهر: فرمایشات اخیر رهبری سرلوحه کار مدیران و نمایندگان مجلس باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار بوشهر: فرمایشات اخیر رهبری سرلوحه کار مدیران و نمایندگان مجلس باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید