حضور نماینده ایران در جلسه ویدئویی کمیسیون علمی اتحادیه جهانی کشتی

به گزارش اکسپرس بلاگ، جلسه مشترک اعضای کمیسیون های علمی و پزشکی اتحادیه جهانی کشتی با حضور میرزایی نماینده ایران، به صورت ویدیو اجلاس برگزار گردید.

حضور نماینده ایران در جلسه ویدئویی کمیسیون علمی اتحادیه جهانی کشتی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران از فدراسیون کشتی، بهمن میرزایی، عضو ایرانی کمیسیون علمی اتحادیه جهانی کشتی در مورد موضوعات مطرح شده در این جلسه گفت: اولین نشست ویدئویی اتحادیه جهانی کشتی با اعضای کمیسیون های علمی و پزشکی با موضوع 3 موضوع شرایط موجود ورزش کشتی در مواجهه با پاندمی کووید 19، بحث در مورد استراتژی های لازم در مورد حفاظت از ورزشکاران و سایر شرکت کنندگان در هنگام از سرگیری ورزش، ارائه پیشنهاد های به فدراسیون ها و UWW و ارزیابی مواردی برای یاری به یافتن استراتژی غلبه بر بحران کووید 19 و به حداقل رساندن پیامدهای ناشی از آن برگزار گردید.

این عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان توضیح داد: در این نشست که حدود دو ساعت به طول انجامید، نقطه نظرات فدراسیون کشتی ایران نیز ارائه شد.

میرزایی اعلام کرد: این ویدئو اجلاس با حضور نمایندگان کشورهای آمریکا (کربی و فلدمن)، کانادا (بابک شادگان، رئیس کمیسیون پزشکی)، مجارستان (بارنا)، فرانسه (دیدییه)، اسپانیا (لوپز)، یونان (بارباس)، نماینده اتحایه جهانی(کارلوس روی)، ازبکستان (النا)، فنلاند(لهو) و کروواسی (باییچ) برگزار گردید.

4057/

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 4016

به "حضور نماینده ایران در جلسه ویدئویی کمیسیون علمی اتحادیه جهانی کشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور نماینده ایران در جلسه ویدئویی کمیسیون علمی اتحادیه جهانی کشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید