جوانان عامل گسترش ویروس کرونا در قاره آمریکا

به گزارش اکسپرس بلاگ، سازمان ملل گفت: جوانان عامل افزایش شدت شیوع اخیر کروناویروس در قاره آمریکا بوده اند.

جوانان عامل گسترش ویروس کرونا در قاره آمریکا

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، رئیس سازمان بهداشت پان آمریکن (PAHO) با بیان اینکه جوانان عامل گسترش شیوع کروناویروس در قاره آمریکا بوده اند، تاکید نمود: طی شش هفته گذشته موارد مرگ و میر و ابتلا در این منطقه دو برابر شده است.

دکتر کاریسا اتیئن رئیس سازمان بهداشت پان آمریکن، دولت های این منطقه را به دلیل تعجیل در اقدام به بازگشایی فعالیت های مالی مورد ملامت و سرزنش قرار داد و گفت: آمارها حاکی از تشدید همه گیری بیماری در این منطقه است.

شمار بیشتری از افراد جوان در آمریکا به کرونا مبتلا می شوند

از ماه جولای موارد ابتلا به کروناویروس در قاره آمریکا بیش از دو برابر افزایش یافته و به حدود 12 میلیون مورد رسیده است. همچنین موارد مرگ و میر به همین میزان افزایش پیدا نموده و به حدود 450 هزار نفر رسیده است.

وی اضافه نمود: اکثریت قابل توجهی از موارد ابتلا به بیماری کووید-19 در قاره آمریکا در میان گروه های سنی 19 تا 59 سال بوده اما تقریبا 70 درصد از موارد فوتی در میان افراد 60 سال و بالاتر گزارش شده است.

به گفته رئیس سازمان بهداشت پان آمریکن، این آمار نشان می دهد که افرادِ جوان تر عامل اصلی گسترش بیماری کووید-19 در این منطقه هستند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، ایالات متحده، برزیل، مکزیک، کلمبیا، پرو و آرژانتین شش کشور در میان 10 کشور دنیا هستند که بیشترین موارد ابتلا و فوتی ناشی از شیوع کروناویروس را داشته اند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 7262

به "جوانان عامل گسترش ویروس کرونا در قاره آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوانان عامل گسترش ویروس کرونا در قاره آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید