جزییات اختتامیه چهاردهمین جشنواره موسیقی جوان اعلام شد

به گزارش اکسپرس بلاگ، مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان ساعت 21 روز آدینه نهم آبان، ساعت 21 به صورت مجازی برگزار می گردد.

جزییات اختتامیه چهاردهمین جشنواره موسیقی جوان اعلام شد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی انجمن موسیقی ایرانی، علی ثابت نیا مدیرعامل انجمن موسیقی ایران، درباره داوری مرحله نهایی چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان گفت: جشنواره روز های پایانی خود در داوری مرحله نهایی آثار را طی می نماید. همان مرحله ای که هنرمندان در مقابل هیات داوران به اجرا می پرداختند که متأسفانه به خاطر کرونا به صورت آفلاین برگزار گردید. در بخش داوری موسیقی نواحی، همکارانم در انجمن موسیقی ایران به شهرستان ها اعزام شدند و داوری ها در آنجا برگزار گردید؛ بخش هایی مانند خراسان، کردستان، آذربایجان و مازندران که شرکت نمایندگان بیشتری هم داشتند.

وی درباره مراسم اختتامیه شرح داد: این هفته برای اختتامیه جشنواره موسیقی جوان در تالار وحدت آماده می شویم و مراسم نیز روز آدینه نهم آبان، ساعت نه شب از صفحه اینستاگرام انجمن موسیقی ایران پخش می گردد. با موضوع اعلام نتایج چهاردهمین جشنواره موسیقی جوان، آیتم های جذابی را برای مخاطبان آماده نموده ایم. امیدواریم سال آینده این بیماری از بین برود و دوباره بتوانیم همان شور و هیجان را در ایام برگزاری جشنواره و خصوصاً اختتامیه داشته باشیم.

ثابت نیا گفت: عزیزانی که نمی توانند برنامه را به صورت آنلاین ببینند، نتایج بعداً روی سایت انجمن موسیقی ایران منتشر می گردد. همچنین برگزیدگان می توانند برای تکمیل فرم جوایزشان به سامانه بامک مراجعه نمایند تا به تدریج جوایز برای آن ها ارسال گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 9022

به "جزییات اختتامیه چهاردهمین جشنواره موسیقی جوان اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات اختتامیه چهاردهمین جشنواره موسیقی جوان اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید