جدیدترین پذیرش EOI ساسکاچوان با دعوت از 595 متقاضی برگزار گردید

به گزارش اکسپرس بلاگ، دولت ساسکاچوان در جدیدترین پذیرش خود از 595 متقاضی اکسپرس انتری و مشاغل مورد احتیاج دعوت کرد تا تقاضای خود را برای انتخاب شدن از طرف استان و در نهایت اقامت دائم کانادا ارائه نمایند. برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان این پذیرش را در تاریخ 20 دسامبر برگزار نموده است. با اینکه داشتن پیشنهاد کار جزو شرایط نبوده است متقاضیان می بایست پروفایل ابراز تمایل یا expression of interest خود را در برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان ثبت می کردند. و البته می بایست در یکی از مشاغل مرتبط با رشته تحصیلی خود یک سال سابقه کار می داشتند.

جدیدترین پذیرش EOI ساسکاچوان با دعوت از 595 متقاضی برگزار گردید

متقاضیانی که پروفایل EOI معتبر دارند بر اساس شبکه امتیازدهی کارگر ماهر خارجی برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان از 100 امتیاز و بر اساس عواملی نظیر سن، تحصیلات ، سابقه کار دارای مهارت ، تسلط بر زبان های انگلیسی یا فرانسه و داشتن ارتباطات در ساسکاچوان نمره میگیرند. این امتیاز رتبه متقاضیان را در صف انتظار EOI برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان معین می نماید و از مقاضیانی که بالاترین امتیاز را دارند طی پذیرش های متوالی دعوتنامه صادر می گردد.

زیرمجموعه اکسپرس انتری

مجموعا 304 دعوتنامه در تاریخ 20 دسامبر برای متقاضیانی صادر شد که در صف انتظار اکسپرس انتری دارای پروفایل بودند. زیرمجموعه اکسپرس انتری برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان با سیستم اکسپرس انتری فدرال مرتبط است؛ سیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه کانادایی از سراسر دنیا بر پایه امتیازات و معیارها مهاجر جذب می نماید. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می نماید. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها یک ITA (یک دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می گردد.

چنانگه متقاضیان اکسپرس انتری فدرال تمایل خوذ را به استان ساسکاچوان اعلام کنند و در شبکه امتیازدهی کارگر ماهر خارجی برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان 69 امتیاز دریافت کنند ممکن است از طرف ساسکاچوان دعوتنامه دریافت کنند. متقاضیان اکسپرس انتری که از طرف استان انتخاب می شوند 600 امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی یا CRS دریافت می کنند و بدین ترتیب حتما برای آنها در دور بعدی دعوتنامه جهت تقاضا برای اقامت دائم صادر می گردد.

زیرمجموعه مشاغل مورد احتیاج

زیرمجموعه مشاغل مورد احتیاج هم در برابر مهاجرانی گگردده است که فاقد پروفایل سیستم اکسپرس انتری فدرال هستند. مجموعا 291 متقاضی به وسیله این زیرمجموعه جهت تقاضا برای انتخاب شدن از طرف استان دعوت شدند. متقاضیان این دسته هم می بایست حد اقل 69 امتیاز می داشتند. از 25 سپتامبر و طی 16 پذیرش، برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان مجموعا 6,284 دعوتنامه برای متقاضیان هر دو زیرمجموعه صادر نموده است. در پذیرش 20 دسامبر، متقاضیان شاغل در 96 شغل مختلف دعوت شدند. در بین این مشاغل عناوینی نظیر مدیر فروش شرکت، ناظر، ماموران اقتصادی و بیمه ای و دستیاران حقوقی به چشم می خورد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 16637

به "جدیدترین پذیرش EOI ساسکاچوان با دعوت از 595 متقاضی برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین پذیرش EOI ساسکاچوان با دعوت از 595 متقاضی برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید