فراوری انبوه گلکسی فولد 2 شروع شد؛ رونمایی و عرضه در ماه آگوست

به گزارش اکسپرس بلاگ، روز گذشته یکی از مطبوعات کشور کره مدعی شد سامسونگ فراوری انبوه دومین نسخه از گوشی های تاشو خود را با نام گلکسی فولد 2 شروع کرد که با توجه به این موضوع می توان احتمال داد در ماه آگوست باید شاهد معرفی و عرضه این محصول به بازار باشیم.

فراوری انبوه گلکسی فولد 2 شروع شد؛ رونمایی و عرضه در ماه آگوست

با دانستن این موضوع، احتمالا باید در ماه ژوئن (ماه بعدی میلادی مصادف با خرداد-تیر ماه) خبرهای بسیار بیشتر و رسمی از گلکسی فولد 2 بشنویم. هرچند تا به این لحظه هم جزئیات نسبتا زیادی از آن در دسترس است اما همه آن ها را باید در حد یک شایعه بدانیم. در حال حاضر فقط یک خبر رسمی در اختیار داریم آن هم این است که سامسونگ نیمه دوم امسال را زمان عرضه گلکسی فولد 2 و گلکسی نوت 20 به بازار معرفی کرد.

یکی از افراد آگاه از فرایند ساخت گلکسی فولد 2 با اشاره به سفارشات سامسونگ می گوید این شرکت درست مانند گلکسی Z Flip میخواهد از شیشه های فوق باریک موسوم به Ultra Thin Glass یا همان UTG در این محصول استفاده کند و بدین ترتیب تا حد زیادی نگرانی کاربر از بابت خط و خش افتادن سریع نمایشگر رفع خواهد شد.

گلکسی فولد لایت اواخر امسال با قیمت 1100 دلار راهی بازار می گردد

گلکسی فولد جدید با توجه به بیشتر خبرهایی که تا به امروز پیرامون آن منتشر شده قرار است با قیمت کمتری به نسبت قبل راهی بازار گردد. این در حالی است که نمایشگر این محصول احتمالا از رفرش ریت 120 هرتز پشتیبانی می نماید. طبق پیش بینی ها، غول کره ای می تواند امسال 2.5 تا 3 میلیون نسخه از این گوشی را به فروش برساند که به نسبت سری قبل واقعا بیشتر است. البته اگر واقعا سامسونگ قیمت کمتری برای گوشی تاشو جدید خود در نظر بگیرد و در ماه آگوست آن را راهی بازار کند.

روز گذشته پتنتی را مشاهده کردیم که نشان می داد چگونه سامسونگ میخواهد گلکسی فولد 2 را مقاوم در برابر آب و گردو غبار طراحی کند. هرچند باز هم نمی توان با جدیت گفت این گوشی ضد آب خواهد بود چون حتی اگر هم باشد، گارانتی آسیب دیدگی های ناشی از ورود آب به درون گوشی را شامل نمی گردد.

منبع کره ای همچنین به نکته جالبی در خصوص گلکسی فولد 2 اشاره نمود و آن هم این بود که سامسونگ به احتمال زیاد استفاده از پوشش های پلاستیکی که در سری اول بکار گرفته شده بود را به عنوان یک نقشه دوم در سر دارد که اگر بکارگیری پوشش های UTG موفقیت آمیز نبود، از همان محافظ پلاستیکی استفاده کند.

پتنت های جدید سامسونگ خبر از گلکسی فولد ضد آب با نمایشگر متفاوت می دهند

منبع: gsmarena

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 4165

به "فراوری انبوه گلکسی فولد 2 شروع شد؛ رونمایی و عرضه در ماه آگوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری انبوه گلکسی فولد 2 شروع شد؛ رونمایی و عرضه در ماه آگوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید