معین زمان فینال جام حذفی فوتبال بعد از معین شدن اردوی تیم ملی

به گزارش اکسپرس بلاگ، رییس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ گفت: سال جاری خیلی شرایط سختی برای فوتبالیست ها داریم و باشگاه ها یاری کردند تا لیگ ادامه پیدا کند و تمام گردد.

معین زمان فینال جام حذفی فوتبال بعد از معین شدن اردوی تیم ملی

به گزارش خبرنگاران، سهیل مهدی در حاشیه جشن قهرمانی پرسپولیس در مورد این جشن گفت: اگر تماشاگرها بودند نمی توانستیم چراغ ها را خاموش کنیم چرا که آن مهمان نوازی از طرفداران را نمی توانستیم داشته باشیم اما خوشبختانه به واسطه تجربه جدید، این فرصت فراهم شد که امکان این شکل جشن را داشته باشیم.

او درباره تاریخ نیمه نهایی و فینال جام حذفی گفت: بلافاصله بعد از بازی استقلال و سپاهان یعنی فردای این بازی قرعه کشی نیمه نهایی را خواهیم داشت. قبل از ایام تاسوعا و عاشورا بازی های نیمه نهایی را برگزار می کنیم و برای فینال هم منتظریم ببینیم اردوی تیم ملی چه زمانی اعلام می گردد که بتوانیم بازی فینال را برگزار کنیم. جدول خیلی فشرده است و بازی های تیم ملی و بحث جابجایی را داریم و خیلی شرایط سختی سال جاری برای فوتبالیست ها داریم و باشگاه ها یاری کردند تا لیگ ادامه پیدا کند و تمام گردد. واقعیت این است برای فینال از تیم ملی یاری بگیریم و یک روز را تعیین کنیم.

رییس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ با بیان این که در ایام تاسوعا و عاشورا هم وقت داریم، گفت: برای برگزاری بازی فینال در این ایام مشکل داریم و فضا برگزاری جشن در این ایام وجود ندارد. از این لحاظ به مشکل برخوردیم.

او درباره تاریخ آغاز لیگ فصل بعد گفت: تاریخ فصل بعدی را سعی می کنیم بعد از برگزاری بازی ها و تعیین شدن اردوهای تیم ملی سعی می کنیم زمان لیگ را تعیین کنیم که در همان تایم و تاریخ است. امیدوارم تاریخ لیگ بعدی قبل از بازی با عراق و بحرین باشد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 6625

به "معین زمان فینال جام حذفی فوتبال بعد از معین شدن اردوی تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معین زمان فینال جام حذفی فوتبال بعد از معین شدن اردوی تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید