ترامپ حمایت از سفیدبرتر پندار ها را رد کرد

به گزارش اکسپرس بلاگ، رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه ای مدعی شد در مناظره روز سه شنبه از رجحان طلبان سفیدپوست حمایت نکرده است.

ترامپ حمایت از سفیدبرتر پندار ها را رد کرد

به گزارش به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا دیروز پنجشنبه در مصاحبه ای با شبکه فاکس نیوز سعی کرد در اقدامی ناموفق خود را از برچسب نژادپرستی و حمایت از سفید برترپندار ها که پس از نخستین مناظره تلویزیونی با رقیب دموکرات به آن متهم شده بود، رها کند.

او در این مصاحبه به میزبانی شان هنیتی، حمایت از سفیدبرتر پندار ها را محکوم کرد و مدعی شد: من بار ها این را گفته ام و بگذارید دوباره به صراحت بگویم: من [کو کلوکس کلان] را محکوم می کنم. من همه فزونی طلبان سفیدپوست را محکوم می کنم. من پسران مغرور (Proud Boys) را محکوم می کنم. من در خصوص پسران مغرور (گروه نژادپرست) چیز زیادی نمی دانم، تقریبا هیچ، اما من این را محکوم می کنم.

ترامپ در حالی چنین ادعایی را مطرح نموده است که در مناظره روز سه شنبه، دیدگاه روشنی نسبت به حمایت از یک گروه سفیدبرترپندار ارائه کرد.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه مصاحبه خود با فاکس نیوز نیز بار دیگر دموکرات ها را هدف نقدها خود قرار داد و گفت بایدن نیز باید حمایت از آنتیفا را که به عقیده او یک گروه وحشتناک از مردم هستند، محکوم کند.

کریس والاس، مجری مناظره روز سه شنبه از ترامپ پرسید که آیا فزونی سفیدپوستان را محکوم می نماید، رئیس جمهور پاسخ داد که آماده انجام این کار است، اما بیشترین خشونت ها از جناح چپ است. وقتی والاس و بایدن تحت فشار قرار گرفتند و گفتند که آن ها را محکوم می نمایند، ترامپ گفت پسران مغرور یک سازمان راست افراطی، باید عقب بایستند و کنار بمانند.

نخستین مناظره انتخاباتی بین دونالد ترامپ و جو بایدن به مدت 90 دقیقه در شهر کلیولند برگزار گردید. دانشگاه کیس وسترن رزرو ایالت اوهایو میزبان این مناظره انتقادآمیز بود. ترامپ و بایدن علاوه بر این دو مناظره انتخاباتی دیگر را تا پیش از سوم نوامبر در پیش خواهند داشت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 8721

به "ترامپ حمایت از سفیدبرتر پندار ها را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ حمایت از سفیدبرتر پندار ها را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید