برترین اپلیکیشن های مطالعه کتاب که باید روی تلفن هوشمند خود نصب کنید

به گزارش اکسپرس بلاگ، این روزها زندگی به معنای واقعی کلمه دیجیتال شده است. از پرداخت های بانکی تا تماشای فیلم های سینمایی؛ تفاوتی نمی کند درباره چه پدیده ای صحبت می کنید. همه پدیده های زندگی امروز انسان تحت تاثیر نفوذ فناوری های مدرن قرار گرفته اند و به همین علت مجذوب کنندهیت بیشتری به همراه دارند. با این حال به نظر می رسید کتاب و کتابخوانی چندان تحت تاثیر نفوذ فناوری های دیجیتال قرار نمی گیرد. اما در سال های اخیر، اپلیکیشن های مطالعه کتاب به اسم یکی از مجذوب کننده ترین راه های دسترسی به کتاب و کتابخوانی صندلی ویژه ای در جمع اهال فرهنگ پیدا نموده اند.

برترین اپلیکیشن های مطالعه کتاب که باید روی تلفن هوشمند خود نصب کنید

در ادامه با برترین اپلیکیشن های مطالعه کتاب که باید روی تلفن هوشمند خود نصب کنید، آشنا می شوید. اپلیکیشن های ایرانی و خارجی که می توانند جای خالی کتاب های گران قیمت را به برترین شکل ممکن پوشش دهند.

Fidibo

اپلیکیشن فیدیبو یک اپلیکیشن فارسی است که می تواند یکی از برترین اپلیکیشن های مطالعه کتاب که باید روی تلفن هوشمند خود نصب کنید هم لقب بگیرد. فیدیبو یک اپلیکیشن کتابخوان است که تعداد قابل توجهی از مجذوب کننده ترین کتاب های موجود در بازار ایران را در اختیار کاربران قرار می دهد. نیازی به یادآوری نیست که برای مطالعه این کتاب ها باید هزینه آن ها را پرداخت کنید که در مقایسه با نسخه های چاپی مقرون به صرفه تر به نظر می رسند. البته در فیدیبو کتاب های رایگان مجذوب کنندهی هم پیدا می شوند که ارزش مطالعه کردن را دارند.

تیم توسعه اپلیکیشن فیدیبو فعالیت خود را در سال 1392 شروع کرد اما به علت استقبال خیره کننده ای که از سوی کاربران ایرانی پیدا کرد در سال 1395 به یکی از زیرمجموعه های فروشگاه اینترنتی دیجی کالا تبدیل شد. آن ها در سال 1397 از نخستین کتابخوان الکترونیکی ایرانی شدند. فیدیبو در سال های اخیر قابلیت پخش کتاب های صوتی را هم به سرویس های خود اضافه نموده و به همین علت قابلیت های مجذوب کنندهی برای کاربران در نظر گرفته است.

در این زمینه بخوانید:

همه چیز درباره سیستم عامل هارمونی: جدی ترین رقیب اندروید از راه رسید

همه چیز درباره اپلیکیشن کلاب هاوس: از راه اندازی تا استفاده

با اینستاگرام لایت آشنا شوید: اینستاگرام برای تلفن های اندرویدی ضعیف و قدیمی

اپلیکیشن فیدیبو روی سیستم عامل های اندروید، آی اواس و ویندوز منتشر شده و کتاب های متنی آن در دو فرمت متنی EPob و PDF در دسترس کاربران قرار گرفته است. کتاب های صوتی فیدیبو هم در قالب MP3 ساخته و به خوانندگان ارائه شده تا مجموعه مجذوب کنندهی از برترین امکانات برای کاربران وجود داشته باشد. اپلیکیشن فیدیبو در همه سیستم عامل ها هم قابلیت های مجذوب کنندهی دارد که از مهم ترین آن ها باید به قابلیت نشانه گذاری، جستجوی کلمات و تغییر فونت و پس زمینه کتاب الکترونیکی اشاره نمود.

Taaghche

یکی دیگر از اپلیکیشن های ایرانی مناسب برای کتابخوانی که در فهرست برترین اپلیکیشن های مطالعه کتاب که باید روی تلفن هوشمند خود نصب کنید هم قرار می گیرد، اپلیکیشن طاقچه است. قابلیت های این اپلیکیشن به حدی توسعه پیدا نموده که همه کاربران کتابخوان این اپلیکیشن را هم در کنار اپلیکیشن طاقچه روی تلفن هوشمند خود نصب نموده اند. طاقچه هم مانند رقیب اصلی اش تعداد قابل توجهی از کتاب های بازار نشر ایران را در پوستین الکترونیکی برای کاربران در نظر گرفته است. ضمن اینکه کتاب های صوتی هم روی این اپلیکیشن وجود دارند.

اپلیکیشن طاقچه برای سیستم های اندروید، آی اواس و ویندوز منتشر شده و طبیعتا نسخه تحت وب آن هم وجود دارد. تیم توسعه اپلیکیشن طاقچه فعالیت خود را از سال 1392 شروع کرد و یک سال بعد به صورت رسمی به کاربران کتابخوان معرفی گردید. خرید کتاب های الکترونیکی و صوتی از این اپلیکیشن ممکن است اما کتاب های رایگان مجذوب کنندهی هم در طاقچه وجود دارند که مجذوب کننده به نظر می رسند.

Ketabrah

اپلیکیشن کتابراه در مقایسه با اپلیکیشن های فیدیبو و طاقچه از معروفیت و محبوبیت کم تری بهره می برد. چراکه به میزان آن دو اپلیکیشن کاربردی نیست اما واقعیت آن است که اپلیکیشن کتابراه هم می تواند در فهرست برترین اپلیکیشن های مطالعه کتاب که باید روی تلفن هوشمند خود نصب کنید، قرار بگیرد. کتابراه هم روی سیستم عامل های اندروید، آی اواس و ویندوز در دسترس است. واقعیت آن است که کتابراه در میان همه اپلیکیشن های ایرانی کتابخوانی برترین پشتیبانی را میزبانی می نماید که شاید علت اصلی آن کمتربودن کاربران آن در مقایسه با رقبای شناخته شده باشد.

کتابراه هم مجموعه مجذوب کنندهی از کتاب های الکترونیکی و صوتی را برای کاربران در نظر گرفته اما یک ویژگی بسیار خیره کننده هم دارد. این اپلیکیشن هر هفته یک کتاب مجذوب کننده و ارزشمند را به اسم کتاب رایگان به کاربران هدیه می دهد. بنابراین اگر جزو کاربرانی هستید که به کتاب های رایگان الکترونیکی علاقه مند هستید شاید کتابراه گزینه جالبی باشد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا زندگی
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 17301

به "برترین اپلیکیشن های مطالعه کتاب که باید روی تلفن هوشمند خود نصب کنید" امتیاز دهید

1 کاربر به "برترین اپلیکیشن های مطالعه کتاب که باید روی تلفن هوشمند خود نصب کنید" امتیاز داده است | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین اپلیکیشن های مطالعه کتاب که باید روی تلفن هوشمند خود نصب کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید