با معروف ترین مراکز خرید پوکت آشنا شوید

به گزارش اکسپرس بلاگ، حتی دست خالی هم می توانید به پوکت سفر کنید! در پوکت مراکز خرید و فروشگاه های محلی رنگارنگی را می توان دید که از وسایل کوچک تا انواع پوشاک راحتی و مجلسی در آن ها به فروش می رسد. بنابراین هرچه سبک تر به این جزیره سفر کنید بیشتر می توانید خرید کنید. در ادامه معروف ترین مراکز خرید پوکت را به مسافران جزیره معرفی می کنیم.

با معروف ترین مراکز خرید پوکت آشنا شوید

تنها در سواحل زیبا و تفریحات آبی خلاصه نمی شود. بلکه مراکز خرید این جزیره با اجناس متنوع و قیمت های خارق العاده فرصت یک خرید عالی را در اختیار گردشگران قرار می دهند. بنابراین بهتر است هنگام سفر به پوکت از به همراه بردن چمدان های بزرگ و لباس های زیاد خودداری کنید. چرا که در این جزیره می توانید هر چیزی را که خواستید حتی ساک و چمدان را با بهترین قیمت پیدا کنید.

معروف ترین مراکز خرید پوکت

.

مرکز خرید سنترال فستیوال Central Festival

سنترال فستیوال یکی از بزرگترین مراکز خرید پوکت است که در قسمت غربی این جزیره واقع شده است. مرکز خرید سنترال فستیوال از دو ساختمان اصلی و فرعی تشکیل شده است و تمامی کالاها از پوشاک گرفته تا لوازم الکتریکی و سوغاتی در آن به فروش می رسد.

در ساختمان اصلی بیش از 100 مغازه شامل انواع پوشاک از برندهای معروف بین المللی، اکسسوری های جذاب، لوازم آرایشی و بهداشتی با کیفیت، جواهرات و … فعالیت می کنند. در کنار مغازه های متنوع چندین فود کورت و رستوران در این ساختمان وجود دارند که انواع غذاهای چینی، تایلندی، مدیترانه ای، اروپایی و بین المللی را در منو غذایی خود ارائه می دهند.

ساختمان فرعی سنترال پارک به مغازه های کوچکتر، محلی تر و فروش لوازم موبایل اختصاص دارد. در این ساختمان چندین اوت لت نیز فعالیت می کنند و به گردشگران این امکان را می دهند تا پوشاک برند را با قیمت های بسیار مناسب خریداری کنند. چندین سینما و فروشگاه مواد غذایی از دیگر امکانات مرکز خرید سنترال فستیوال هستند.

مرکز خرید جانگ سیلون Jungceylon

جانگ سیلون شهری کوچک در قلب منطقه پانوگ است و یکی از بهترین مراکز خرید پوکت به شمار می رود. در این مجتمع تجاری بزرگ هم می توان خرید کرد و هم انواع بازی های فکری و مهیج را تجربه کرد. حتی می توانید یک روز کامل از اقامتتان در پوکت را به گشت وگذار در این مرکز خرید اختصاص دهید.

بیش از 200 فروشگاه شامل انواع مغازه های بزرگ لباس از برندهای بین المللی، فروشگاه های عینک آفتابی، ادکلن، لوازم آرایشی، کیف و کفش، انواع بازی های کامپیوتری، لوازم الکترونیکی و … فروشگاه های جانگ سیلون را تشکیل می دهند.

پس از یک خرید عالی، بهشتی از انواع بازی ها و ورزش های مهیج را در برابر خودتان خواهید دید. می توانید به سینما رفته و از دیدن به روزترین فیلم های سینمایی دنیا لذت ببرید، یا با رفتن به سالن بولینگ رقابت در ورزش مهیج بولینگ را تجربه کنید. در نهایت نیز رستوران ها با غذاهای جذاب آماده هستند تا از شما پذایرایی کرده و خستگی را از تنتان به در کنند.

مرکز خرید سوپر چیپ Supercheap

مرکز خرید سوپرچیپ تجربه متفاوت از خرید در جزیره پوکت را برای گردشگران به ارمغان می آورد. سوپر چیپ مرکز خریدی مسقف است که در آن انواع مغازه های رنگارنگ در کنار یکدیگر فعالیت می کنند. بیشتر فروشگاه های این مرکز خرید محلی بوده و اجناس تایلندی مانند لباس و اکسسوری را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به فروش می رسانند.

سوپر جیپ یک بار در سال 2012 دچار آتش سوزی بزرگ شد اما مجددا با مواد ضدحریق بازسازی شده و در حال حاضر یکی از شلوغ ترین و پرطرفدارترین مراکز خرید پوکت به شمار می رود.

مجموعه بزرگ وینکد مارکت Phuket Weekend Market

یک مجموعه بسیار بزرگ که با انواع اجناس عجیب وغریبی که در آن دیده می شود، می توان آن را علاوه بر یک مرکز خرید به عنوان جاذبه گردشگری هم به شمار آورد. دو قسمت سر باز و سرپوشیده بخش های بازار بزرگ ویکند مارکت را تشکیل می دهند.

در قسمت سرپوشیده انواع عتیقه جات با ظاهری زیبا و نمادهایی از آیین سنتی تایلند، وسایل دست ساز و تیشرت و شلوارهای رنگی و جذاب به فروش می رسند. قسمت سرپوشیده مجموعه نیز به اسباب بازی های مهیج، وسایل الکترونیکی، انواع اکسسوری ها، وسایل به جا مانده از دزدان دریایی و … اختصاص دارد. به قول تایلندی ها اگر وسیله ای را در مجموعه ویکند مارکت نتوان پیدا کرد در هیچ جای دیگر هم نمی توان پیدا کرد.

بخشی از بازار نیز عنوان ایستگاه شکم را به خود اختصاص داده است. در این بخش انواع غذاهای خیابانی شامل سوسیس، مرغ سوخاری، ذرت های آب پز و سرخ شده و میوه های لذیذ تایلندی را می توان تست کرد.

مرکز خرید واکینگ استریت در پوکت Phuket Walking Street

مرکز خرید واکینگ استریت از پرجنب وجوش ترین مراکز خرید پوکت است که در آن انواع صنایع دستی و فروشگاه های سوغاتی را می توان دید. این بازار بزرگ در خیابان معروف تالانگ قرار گرفته و در زبان محلی به آن لاردایی یا تالادیایی می گویند.

واکینگ استریت پوکت از بهترین مکان ها برای خرید سوغاتی و اجناس ارزان و باکیفیت تایلندی است. انواع صندل ها، لباس های ساحلی، زیورآلات دست ساز، کیف و کلاه های حصیری، اکسسوری، عینک آفتابی های فانتزی و … از محصولات این بازار بزرگ و شلوغ هستند.

با گشت وگذار در این بازار می توانید از دیدن گروه های موسیقی محلی لذت برده و انواع غذاهای عجیب خیابانی مانند حشرات سرخ شده و … را از نزدیک ببینید و اگر خواستید برای یک بار هم که شده طعم آن ها را تجربه کنید.

اوت لت پرمیوم Premium Outlet

اوت لت ها همیشه جز پرطرفدارترین مراکز خرید هر مقصد هستند. چرا که در آن ها لباس های شیک با برندهای بین الملی با بهترین قیمت به فروش می رسند. اوت لت پرمیوم از معروف ترین مراکز خرید پوکت است و فروشگاه های آن لباس های برندی را که از فصل آن ها گذشته یا تک سایز شده اند را با قیمتی باورنکردنی به فروش می رساند.

بنابراین اگر می خواهید اجناس برند را ارزُان تر از همیشه خریداری کنید، گشت وگذار در اوت لت پرمیوم را در برنامه سفر خود قرار دهید. مطمئن باشید که با دستی پر و راضی به خانه برمی شد.

لوکس ترین هتل های 5 ستاره پوکت

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ستاره ونک
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 6468

به "با معروف ترین مراکز خرید پوکت آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با معروف ترین مراکز خرید پوکت آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید