اتاق ایران ، 25 کپسول اکسیژن تهیه و در هشت استان توزیع شد

به گزارش اکسپرس بلاگ، خبرنگاران - با همکاری جامعه نیکوکاری ابرار و کمپین نفس، 25 عدد کپسول اکسیژن تهیه و به وسیله مجمع خیرین سلامت در 8 استان کشور توزیع شد.

اتاق ایران ، 25 کپسول اکسیژن تهیه و در هشت استان توزیع شد

از ابتدای شیوع همه گیری ویروس کرونا، فعالان مالی بخش خصوصی کوشش نموده اند همسو با مسئولیت اجتماعی و وظیفه انسانی، از تبعات منفی این همه گیری به ویژه بر اقشار کمتر برخوردار بکاهند. بدین منظور، جامعه نیکوکاری ابرار، وابسته به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در همکاری نزدیک با فعالان مالی، فعالیت های چندی را در حوزه های مختلف، برنامه ریزی و اجرا نموده است که ازجمله می توان به پویش هزار امید؛ تهیه 1000 عدد تبلت برای دانش آموزان و دانشجویان احتیاجمند اشاره نمود.

در جدیدترین اقدام مشترک میان ابرار و کمپین نفس، پویش فعالان مالی برای عبور از بحران کرونا، 25 عدد کپسول اکسیژن تهیه و به وسیله مجمع خیرین سلامت در 8 استان کشور توزیع شد. مجمع خیرین سلامت کشور، مسئولیت احتیاجسنجی و راستی آزمایی احتیاجها و تحویل محصولات در مراکز استانی را بر عهده داشته است.

کپسول های اکسیژن تهیه شده در بیمارستان استان های گلستان، خوزستان، سیستان و بلوچستان، ایلام، کرمانشاه، همدان، کهکیلویه و بویراحمد (سی سخت و یاسوج)، کرمان (جیرفت) توزیع شده است.

با توجه به ادامه همه گیری کرونا و افزایش مراجعات به بیمارستان ها، احتیاج مبرم به تعداد بیشتری کپسول های اکسیژن به ویژه در شهرستان ها و مناطق کمتر برخوردار کشور، وجود دارد. جامعه نیکوکاری ابرار آماده دریافت یاری های فعالان مالی است و علاقه مندان می توانند به روش های زیر اقدام نمایند.

شماره حساب بانک ملی: 0110712344008

شماره روی کارت: 6037991899703221

نام صاحب حساب: جامعه نیکوکاری ابرار

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 13369

به "اتاق ایران ، 25 کپسول اکسیژن تهیه و در هشت استان توزیع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتاق ایران ، 25 کپسول اکسیژن تهیه و در هشت استان توزیع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید