اتابک نادری، نشان درجه یک هنرهای نمایشی را دریافت کرد

به گزارش اکسپرس بلاگ، تهران (پانا) - شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور با بررسی سوابق و فعالیت های اتابک نادری، بازیگر و کارگردن تئاتر گواهینامه درجه یک هنری در رشته هنرهای نمایشی را به او اعطا کرد.

اتابک نادری، نشان درجه یک هنرهای نمایشی را دریافت کرد

به گزارش ایرنا، شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور با بررسی سوابق و فعالیت های اتابک نادری بازیگر و کارگردان تئاتر گواهینامه درجه یک هنری را در رشته تئاتر به او اعطا کرد و این گواهینامه از طریق دکتر احمد صدری دبیر این شورا، در معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نادری تحویل شد.

اتابک نادری متولد 1349 اردبیل است که از سال 1364 با تئاتر دانش آموزی فعالیت خود را در زادگاهش شروع و تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه داد. به جز بازی بر صحنه های تئأتر وی از سال 1373 به صورت حرفه ای در تلویزیون و سینما فعالیت خود راشروع کرد که تا به امروز ادامه دارد.

نادری علاوه بر حضور مداوم بازیگری، خدمات ارزنده ای از جمله تأسیس اداره برنامه های نمایشی استان و مرکز آموزش تئأتر در اردبیل و مدیریت هماهنگی تئاتر استان های اداره کل هنرهای نمایشی و هم بازسازی و احیای تماشاخانه سنگلج و تئاتر شهر را درکارنامه خوددارد.

تألیف چند مقاله پژوهشی و همچنین تالیف کتاب سیر نمایش در اردبیل ازفعالیت های مکتوب وی به تعداد می رود.

حضور مستمر و پیگیرانه نادری در بهبود شرایط تئاتر استان ها و تلاش های او برای احیا و توسعه تماشاخانه کهن سنگلج همواره مورد توجه خانواده تئاتر بوده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 16531

به "اتابک نادری، نشان درجه یک هنرهای نمایشی را دریافت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتابک نادری، نشان درجه یک هنرهای نمایشی را دریافت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید